Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-01-26 19:20:12
> Ka oras judetu, po durimis paliekamas 1 cm tarpas. Paprastai to
> uztenka. Jei ne, daroma ispjova su tinkleliu. Pas skandinavus daznas
> toks vaizdelis. Pas mus negrazu - del to tiesiog po durimis palieka
> siek tiek didesni tarpa.
> --

Sprendimu yra daug. Pavyzdziui nuleisti bent 1 cm duru stakta ir si plyseli
paslepti su atitrauktu plintusu. Arba palei vidine siena kelis milimetrus
atitraukti GK lubas ir uz ju irengti angas i gretima patalpa. Siuo atveju
jokios investicijos nereikia.
Mano klausimas butu kitas. Is apacios ar virsaus daryti oro istraukima ir
kokia tam itaka turi grindinis ir radiatorinis sildymas?