Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: gnt
Data: 2011-01-25 09:26:58
Skaiciau supermamu foruma, na ten diskusiju tiek, kad uztektu metams laiko
skaityti :) Gincijosi ten keli projektuotojai. Bet ten yra dvi nuomones
vieni siulo vienaip, kiti kitaip. Va tarkim ant sito siulo daryt san
mazguose
http://www.stprojektai.lt/Sidymas_vedinimas/Prospektas%20Renovent%20LT.pdf
Siaip dar neapsisprendes esu. O kaip pas tave Terpentinai yra su garintuvu
virs virykles, koki naudoji normalu ar ta butaforija?