Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: boo
Data: 2011-01-23 16:08:45
2011.01.23 13:10, gnt rašė:
> Kiek suprantu i kiekviena kambari turi ateiti po du vamdzius (vienas paduoda
> ora, kitas istraukia). Ar abu vamzdziai turi buti virsuje prie lubu, gal
> vienas zemai? Ar tie vamzdziai gali greta buti? Sitie dalykai man svarbus,
> nes vamdziai stori, sudetinga juos isvedzioti. Dar nesuprantu kokiu principu
> isvedziojami vamdziai, ar i kiekviena kambari vedama nuo rekuperatoriaus, ar
> vis galima pratesiant vamzdi nuo vieno kambario nuvesti jau ir i kita
> kambari? Dar idomu ar blogai, jeigu vamzdziai bus su staigiais posukiais?

Kažkaip labai sudėtingai viską galvoji. Į kiekvieną kambarį turi ateiti
tik vienas vamzdis. Į gyvenamuosius, miegamuosius oras paduodamas, iš
vonių, tualetų, virtuvės ištraukiamas. Jei ištraukinėsi orą iš gyvenamų
patalpų - užsiknisi reguliuot debitus, kad smarvė iš tualetų ir kvapai
iš virtuvės nesklistų po namą. Be to - voniose ir virtuvėj paprastai
būna aukštesnė tmp nei kituose kambariuose, o būtent to tau ir reikia -
su šiltu ištrauktu oru pašildyti vėsesnį paduodamą.

Dėl vamzdžių vietų - geriau, kai oras paduodamas žemai, pvz. iš grindų,
o ištraukiamas lubose. Jei to neišeina padaryti, padavimas gali būti
taip pat lubose. Bet kurio atveju padavimą ir ištraukimą planuok
tolimiausiame nuo durų kambario taške. Na ir dar vienas dalykas - vidaus
durys neturi būti sandarios, kad oras galėtų cirkuliuoti.

Visus kurie siūlys tau kiekviename kambaryje daryti po 3 padavimus ir
ištraukimus - siųsk kuo toliau ;)