Tema: Re: tinklelis nuo uodu ant duru/langu
Autorius: lllll
Data: 2014-04-22 15:20:14
Priklausomai nuo durų ir pan.
Ant balkonų ir altanos durų sėkmingai naudojam maždaug tokį
http://www.masinis.lt/dienos-akcija/24-lt-uz-geriausia-apsauga-nuo-ikyriu-vabzdziu-juodos-spalvos-duru-tinkleli-snap-screen-2/7507/
- analogiškus parduoda ir topshopas, tik kaina beveik 4k. didesnė.
Ir katė moka per juos vaikščioti. Išlenda jų nuolat akcijų...
Minusas: lipdukai prie plastikinių durų prastokai laikosi, bet kur prie
medinių staktų su pridedamom "vinutėm" prikalėm, laikosi super.
Ant langų klijuoju su juostele-varnalėša (pvz.,
http://beta.lt/visa-lietuva/akcija/404457395/45-litai-uz-103-litus-kainuojanti-tinkleliu-durims-bei-langams-sauganciu-nuo-uodu-ar-kitu-skraidanciu-vabzdziu-bei-masalu-rinkini-jusu-namams-4-vnt./
- tik čia dar kažkoks a la durinis įdėtas, kas absoliuti nesamonė...).
Tik turi gera varnalėša būt ir tinkliuko labai neįtempt, kad užsidarant
netrukdytų. Pas mane ant lango laikosi irgi kelinti metai, žiemai tik
tinkliuką nulupu. Klijavau į rėmo vidurį. Pirkau iš ebay langinius,
durinius iš kuponų kažkada 3vnt.

lllll