Tema: Re: tinklelis nuo uodu ant duru/langu
Autorius: B
Data: 2014-04-23 13:55:41
Tai bent pora kartu langus valom metuose. Buna ir staigmenu kai kaimynai
seria paukscius o anie nusika langus. Tai nuo lipuckos tinkla
jai kelis kart nuimsi tai tikrai nebekibs. Dar tas tinklelis medziaginis
baltas o celiau purvinas.

Tikrai ne keli litai tekainuoja o kelios simtines i bala. Pats turi
roletus o agituoji uz suda..