Tema: Re: tinklelis nuo uodu ant duru/langu
Autorius: lllll
Data: 2014-04-23 14:49:20
Na nežinau, aš tą tinkliuką ne kartą nuo lipučkos nuiminėjau. Gal čia
apie kažkokius skirtingus variantus kalbam? Juostelę palieku
priklijuotą. Jos neliečiu. Nuiminėju tik tinkliuką.
Taip, pripažįstu, kai kuriais atvejais kreivai prisiklijuoja - va ir
šiemet kitam kambariui iš naujo perklijuosiu juostelę, nes vienas kampas
atkrenta. Beje, juostelės išeiga dėl tų kreivų prisiklijavimų man
gaunasi didesnė, nei tinkliuko, tai porą atliekamų tinkliukų turiu, jei
jau labai norėsiu pasikeisti.
Taip, buvo ir paukščiai apdergę, nusilupau, praploviau, vėl pakabinau...
ir lietūs skalbia, ir problemų nematau - tas pats tinkliukas antri
metai, juostelė, jei gerai pamenu, treti. Jei tinkliukas juodas, iš
toliau žiūrint net nesimato, kad jis iš viso užtemptas.
Kiekvienam rinktis savo, man 15Lt investicija trečius metus tarnauja,
tai kodėl turėčiau leisti 300 ar panašiai stacionariam tinkliukui, kai
per mano langą esant reikalui lipama ant stogo, ir reikalinga galimybė
labai greitai išimti.
Kažkam gal aktualiau kiti aspektai - tai ir rinkitės pagal savo
poreikius. Čia kaip ginčytis dėl religijos, politikos ar skonio - visi
turi savo nuomonę ir svetimos neaktualu :)

lllll