Tema: Re: tinklelis nuo uodu ant duru/langu
Autorius: lllll
Data: 2014-04-23 08:27:16
Kabini kokiam nori aukštyje, dydis paprastai daugiau negu pakankamas.
T.y., gali apačia ir ant grindų vilktis, tik kabinimas ten jau ne vieno
žmogaus darbas, jei nori visus įtempimus suderint, kad nebūtų didelis
plyšys per vidurį. Šiaip ir pats pakabinimas, +magnetukai šiek tiek
tempia žemyn ir ištiesina liniją, jei teisingai pakabinta. Kada gali
pralįsti - jei yra vėjas stipresnis, tai praskleidžia. Tik tiek, kad
tada gal ir uodai neskraido, o jei nakčiai, tai galima apačią
prispausti. Anyway, kainos atžvilgiu alternatyva tikrai geresnė.

Alternatyva būtų skystis nuo uodų, jungiamas į rozetę (panašiai kaip
spiralės būna, tik ilgiau užtenka). Minusas - nepadeda nuo musių ir visų
kitų brudų, taip pat kai kuriems žmonėms nepatinka kvapas.

lllll