Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina. Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru dezes, todel gerves tvirtinimo darbai vykdomai virs automobilio, o tai kiek riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus dezes kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu. On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote: > Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is > tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes > jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta > masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad > skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz > alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos. > Ir > per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus > nepatikima ilgalaikiu poziuriu. > >