vat as irgi tokiu norejau pasiulyt. su sovietinem plokstem labai loterija... -- T "skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message news:n7dceo$qoc$1@trimpas.omnitel.net... >o ne paprasciau butu toki daikta pasistatyti >https://www.google.lt/search?q=gerve+variklio+iskelimui&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnlvyHqK7KAhXLkiwKHep0CMgQsAQIIg > > > 2016-01-15 15:26, Gembidas rašė: >> Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina. >> Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti >> 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas >> daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant >> kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru >> dezes, todel gerves tvirtinimo darbai vykdomai virs automobilio, o tai >> kiek riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus >> dezes kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu. >> >> >> >> On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote: >>> Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is >>> tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes >>> jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta >>> masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad >>> skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz >>> alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos. >>> Ir >>> per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus >>> nepatikima ilgalaikiu poziuriu. >>> >>> >>