Tema: Re: Kablys i lubas, laikantis ~200 kg
Autorius: tranzoo
Data: 2016-01-21 10:05:08
vat as irgi tokiu norejau pasiulyt.

su sovietinem plokstem labai loterija...

--
T

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message 
news:n7dceo$qoc$1@trimpas.omnitel.net...
>o ne paprasciau butu toki daikta pasistatyti 
>https://www.google.lt/search?q=gerve+variklio+iskelimui&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnlvyHqK7KAhXLkiwKHep0CMgQsAQIIg
>
>
> 2016-01-15 15:26, Gembidas rašė:
>> Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina.
>> Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti
>> 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas
>> daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant
>> kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru
>> dezes, todel gerves tvirtinimo darbai  vykdomai virs automobilio, o tai
>> kiek riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus
>> dezes kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu.
>>
>>
>>
>> On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote:
>>> Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is
>>>   tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes
>>>   jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta
>>>   masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad
>>>   skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz
>>>   alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos.
>>> Ir
>>> per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus
>>>   nepatikima ilgalaikiu poziuriu.
>>>
>>>
>>