Nu labai tiketina, kad laikys. Bet is principo konstrukcija, galinti iskristi man butu ne prie sirdies. As likciau ties savo siulytu variantu, ten garantuotai laikytu. Siaip varikli galima sekmingai paremti domkratu is apacios. Keiciant dirzelius ir nuemus variklio pagalves kartais tenka taip daryti. Kai pagalvoju, panasu ir man gali tekt greiciu deze keisti... "Gembidas" <gembidas@gmail.com> wrote in message news:n7as1e$78h$1@trimpas.omnitel.net... > Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina. > Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti > 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas > daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant > kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru dezes, > todel gerves tvirtinimo darbai vykdomai virs automobilio, o tai kiek > riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus dezes > kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu. > > > > On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote: >> Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is >> tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes >> jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta >> masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad >> skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz >> alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos. >> Ir >> per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus >> nepatikima ilgalaikiu poziuriu. >> >> >