o ne paprasciau butu toki daikta pasistatyti https://www.google.lt/search?q=gerve+variklio+iskelimui&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnlvyHqK7KAhXLkiwKHep0CMgQsAQIIg 2016-01-15 15:26, Gembidas rašė: > Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina. > Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti > 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas > daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant > kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru > dezes, todel gerves tvirtinimo darbai vykdomai virs automobilio, o tai > kiek riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus > dezes kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu. > > > > On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote: >> Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is >> tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes >> jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta >> masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad >> skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz >> alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos. >> Ir >> per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus >> nepatikima ilgalaikiu poziuriu. >> >> >