Tema: Re: Kablys i lubas, laikantis ~200 kg
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-01-16 14:18:32
o ne paprasciau butu toki daikta pasistatyti 
https://www.google.lt/search?q=gerve+variklio+iskelimui&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnlvyHqK7KAhXLkiwKHep0CMgQsAQIIg


2016-01-15 15:26, Gembidas rašė:
> Pasirinkau metalines gilzes-ankerius-kulkas, kas ju taip tik nevadina.
> Varztu pasaulis Kaune patino, kad tokios keturios (skyle reikia grezti
> 14mm, varztas sukasi M10) turetu laikyti 200kg. Beda tame, kad viskas
> daroma, kaip dazniausiai po fakto, automobilis ivarytas, pastatytas ant
> kaladziu, nuimti pusasiai ir viskas kas trukdo priejima prie pavaru
> dezes, todel gerves tvirtinimo darbai  vykdomai virs automobilio, o tai
> kiek riboja :) kolkas gerves paskirtis- tik prilaikyti varikli, atleidus
> dezes kronsteina, tai 200 kg manau jau su 1.3 atsargos koeficiantu.
>
>
>
> On 01/15/2016 08:01 AM, svyt wrote:
>> Ten jau ne 3 o 30 tonu sistema tau siulo pasidaryt, bo maza ka. Is
>>   tikro reikia daug daugiau keliant nei tarkim variklio svoris, nes
>>   jis gali uzstrigt keliant, reikia kad atlaikytu visa iskelta
>>   masinos prieki, ir dar koki su 8 cilindru varikliu, tad
>>   skaiciuociau apie tona pusantros. Bet tai irgi nera daug, nes pvz
>>   alpinistu kabliukai kiek ziurinejau laiko virs tonos.
>> Ir
>> per silpnai padarius po truputi istrupes betonas, bus
>>   nepatikima ilgalaikiu poziuriu.
>>
>>
>