Nelabai aišku apie kokius laikus čia kalbama ir apie kokią vietovę. Jau daugybė metų paraiškos priimamos klientų aptarnavimo skyriuose. Ten už langelio sėdi "kasininkė" kuri realiai nieko nenutuokia apie būdus ir galimybes kažką daryti kitaip, jos darbas priimti paraišką. Ir tikėtis iš jos konsultacijų tai tas pats kaip iš Maxima kasininkės tikėtis konsultacijų apie planuojamas Maximos akcijas. Antra - užkliuvo išsireiškimas "persikreipusiu veidu". Toms moteriškėms giliai px visada buvo ir dabar yra kiek ir už ką tu mokėsi ar nemokėsi. Todėl, joms dėl to nei nervuotis nei emocijas rodyti tiesiog nėra jokios prasmės. O šiaip - žmonės kurie nori kažką pasidaryti ir nepermokėti visose srityse ieško tą sritį išmanančių konsultantų. O kai kalba eina apie ESO reikalus žinau kaip sunku išaiškinti net išsilavinusiam žmogui. "Liveris" wrote in message news:nh4iin$17p$1@trimpas.omnitel.net... Tai jei sukies tokio srity, tai papasakok daugiau apie tokias situacijas. Kd darbu kaina priklauso ir nuo pacio (dabar jau ESO) darbuotojo, kad ji iskarto galejo pasiulyti taip daryti, o ne sedeti ir sakyti, kad yra tik vienas variantas mokant nemenkus pinigus problemai isspresti. Kai kita patare pigu varianta. -- ________________________ "Evaldas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:nh4h92$f4$1@trimpas.omnitel.net... > "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message > news:nh4g4f$ve2$1@trimpas.omnitel.net... > >> ta persikreipusiu veidu padave prasymo forma, > > Kaip zmogui vos ne kasdien susidurianciam su RST - VST- LESTO -ESO juoka > kelia tokie pasakojimai. > Sorry.