Tema: Re: Namo elektros įvado galios didinimas
Autorius: Ostapas
Data: 2016-05-27 07:57:15
Aš vakar paskambinau, pasiskundžiau kad neleidžia patvirtint. Po kokių 2-3 
valandų gavau meilą su skanuota sutartimi ir nurodymu atspausdinti, 
pasirašyti, nuskanuoti ir išsiųsti atgal. Kažkas sugedo pas juos ten (arba 
niekada ir neveikė :D)
Atsiliepė, beje, labai greitai.



"G.K." <man@ten.lt> wrote in message 
news:ni8jdo$m4v$1@trimpas.omnitel.net...
> As irgi vargau ir tiketina dar vargsiu su manogile.
> Vargau su pasirasymu. Paisrasinejau ir per banka ir per Omnitel mobiluji 
> parasa.
> Raso sutartis sekmingai pasirasyta, bet prie pacios sutarties vistiek 
> aktyvus mygtukas "Patvirtinti".
> Paskambinau 1802. Uzregistravo mano pastaba-skunda. Kita diena paskambino 
> Eso darbuotojas ir pasake jog sutartis nepasirasyta, ir jis per nauja 
> isstate pasirasymui. Dar karta bandziau pasirasyti ir tada jau sake mato 
> jog pasirasyta, nors man vistiek aktyvus mygtukas "Patvirtinti", bet jau 
> atsirado saskaita uz prijungima ir mygtukas "Apmoketi". Sumokejau per 
> banka, bet neapsiziurejau jog toje saskaitoje truksta pinigu. manogile 
> pranese jog apmoketa sekmingai ir mygtukas "Apmoketi" pasidare ne aktyvus. 
> Taciau pasiziurejes banke pamaciau jog mokejimas neatliktas. Tada per 
> banko internetini mokejima atlikau mokejima pagal saskaitoje pateikta 
> informacija.
>
> P.S. kai skambinau 1802 tai teko laukti virs 10 minuciu kol atsilaisvins 
> konsultantas. Laukimo metu ratais eidavo skelbimas "Naudokites manogile ir 
> sutaupysite laika".
>
>
>
>
> "ostapas"  wrote
>>Tik manogile.lt gryba pjauna, neleidžia sutarties alektroniniu būdu 
>>patvirtint :(
>>
>