Aš vakar paskambinau, pasiskundžiau kad neleidžia patvirtint. Po kokių 2-3 valandų gavau meilą su skanuota sutartimi ir nurodymu atspausdinti, pasirašyti, nuskanuoti ir išsiųsti atgal. Kažkas sugedo pas juos ten (arba niekada ir neveikė :D) Atsiliepė, beje, labai greitai. "G.K." <man@ten.lt> wrote in message news:ni8jdo$m4v$1@trimpas.omnitel.net... > As irgi vargau ir tiketina dar vargsiu su manogile. > Vargau su pasirasymu. Paisrasinejau ir per banka ir per Omnitel mobiluji > parasa. > Raso sutartis sekmingai pasirasyta, bet prie pacios sutarties vistiek > aktyvus mygtukas "Patvirtinti". > Paskambinau 1802. Uzregistravo mano pastaba-skunda. Kita diena paskambino > Eso darbuotojas ir pasake jog sutartis nepasirasyta, ir jis per nauja > isstate pasirasymui. Dar karta bandziau pasirasyti ir tada jau sake mato > jog pasirasyta, nors man vistiek aktyvus mygtukas "Patvirtinti", bet jau > atsirado saskaita uz prijungima ir mygtukas "Apmoketi". Sumokejau per > banka, bet neapsiziurejau jog toje saskaitoje truksta pinigu. manogile > pranese jog apmoketa sekmingai ir mygtukas "Apmoketi" pasidare ne aktyvus. > Taciau pasiziurejes banke pamaciau jog mokejimas neatliktas. Tada per > banko internetini mokejima atlikau mokejima pagal saskaitoje pateikta > informacija. > > P.S. kai skambinau 1802 tai teko laukti virs 10 minuciu kol atsilaisvins > konsultantas. Laukimo metu ratais eidavo skelbimas "Naudokites manogile ir > sutaupysite laika". > > > > > "ostapas" wrote >>Tik manogile.lt gryba pjauna, neleidžia sutarties alektroniniu būdu >>patvirtint :( >> >