As irgi vargau ir tiketina dar vargsiu su manogile. Vargau su pasirasymu. Paisrasinejau ir per banka ir per Omnitel mobiluji parasa. Raso sutartis sekmingai pasirasyta, bet prie pacios sutarties vistiek aktyvus mygtukas "Patvirtinti". Paskambinau 1802. Uzregistravo mano pastaba-skunda. Kita diena paskambino Eso darbuotojas ir pasake jog sutartis nepasirasyta, ir jis per nauja isstate pasirasymui. Dar karta bandziau pasirasyti ir tada jau sake mato jog pasirasyta, nors man vistiek aktyvus mygtukas "Patvirtinti", bet jau atsirado saskaita uz prijungima ir mygtukas "Apmoketi". Sumokejau per banka, bet neapsiziurejau jog toje saskaitoje truksta pinigu. manogile pranese jog apmoketa sekmingai ir mygtukas "Apmoketi" pasidare ne aktyvus. Taciau pasiziurejes banke pamaciau jog mokejimas neatliktas. Tada per banko internetini mokejima atlikau mokejima pagal saskaitoje pateikta informacija. P.S. kai skambinau 1802 tai teko laukti virs 10 minuciu kol atsilaisvins konsultantas. Laukimo metu ratais eidavo skelbimas "Naudokites manogile ir sutaupysite laika". "ostapas" wrote >Tik manogile.lt gryba pjauna, neleidžia sutarties alektroniniu būdu patvirtint :( >