Veiksmas Siauliai, laikotarpis pries 3 metus. On 2016.05.13 17:25, Evaldas wrote: > Nelabai aišku apie kokius laikus čia kalbama ir apie kokią vietovę. Jau > daugybė metų paraiškos priimamos klientų aptarnavimo skyriuose. Ten už > langelio sėdi "kasininkė" kuri realiai nieko nenutuokia apie būdus ir > galimybes kažką daryti kitaip, jos darbas priimti paraišką. > Ir tikėtis iš jos konsultacijų tai tas pats kaip iš Maxima kasininkės > tikėtis konsultacijų apie planuojamas Maximos akcijas. > Antra - užkliuvo išsireiškimas "persikreipusiu veidu". Toms moteriškėms > giliai px visada buvo ir dabar yra kiek ir už ką tu mokėsi ar nemokėsi. > Todėl, joms dėl to nei nervuotis nei emocijas rodyti tiesiog nėra jokios > prasmės. > O šiaip - žmonės kurie nori kažką pasidaryti ir nepermokėti visose > srityse ieško tą sritį išmanančių konsultantų. O kai kalba eina apie ESO > reikalus žinau kaip sunku išaiškinti net išsilavinusiam žmogui. > > > "Liveris" wrote in message news:nh4iin$17p$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai jei sukies tokio srity, tai papasakok daugiau apie tokias situacijas. > Kd darbu kaina priklauso ir nuo pacio (dabar jau ESO) darbuotojo, kad ji > iskarto galejo pasiulyti taip daryti, o ne sedeti ir sakyti, kad yra tik > vienas variantas mokant nemenkus pinigus problemai isspresti. Kai kita > patare pigu varianta. >