Tema: Re: Dulkiu siurblys robotas?
Autorius: Sarunas
Data: 2016-12-11 20:15:59
Na tai va...jei tiesa ka sako komentuotojai, tai as reziumuoju su savo
salygine piguva ilife v7:
1.Garsas mums nei kiek netrukdo bendrauti kambary arba ziureti tv(beto..
siurbimo, o kartu ir garso stiprumas reguliojamas).
2. Tiesa.. laiduose susipainioja ir sustoja... bet tai pripratina prie
bendros tvarkos...laidai ant zemes - netvarka.
3. Visada suranda savo stotele.
4. Niekada nepasiklysta...virtuveje-valgomajame stalas, suolas, 4 kedes,
kedute-kopeteles, supamas fotelis...visur palenda-islenda.
5. Kilimu nelaikau... prie duru trumpo plauko kilimas - jokiu problemu.
6. Tiesa... viena kart per savaite vistiek reikia plauti dregnai arba
siurbti su normaliu siurbliu... bet bliam kiek jis visko surenka per
savaite... zmona net netiki... man patinka...prie teliko ka nors valgai...
aisku pritrupini... aisku gali su sluotele... bet yra jis...:)
Reziume - uz 130 euru pagalbininkas geras. uz 800 - eina na...

Nu tai pakrovimo stotele reikia istraukti is spinteles siaip ;-)