Tema: Re: Dulkiu siurblys robotas?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-12-12 19:08:03
rumbos ant sito debilauja kad ir kokia ten navigacija butu. kolega cia
papirko
Vorwerk Kobold VR200, tai lyginau su savo turima rumba 870 - tai ble ir
isvalo belekaip geriau ir navigacija jo tokia normaliai, kordinuota. ir
visada randa namus, savaite buvau prigriebes testingui kol nebuvo ano lt,
tai mastau, kad reiks ta savo rumba mest nx ir ta 200-tuka pasiimt kur
pigiau pagoglinus:)

Nu tai pakrovimo stotele reikia istraukti is spinteles siaip ;-)