Tema: Re: Dulkiu siurblys robotas?
Autorius: avensis
Data: 2016-12-14 11:16:41
Virs metu turiu iLife V5 Pro, keletas pastebejimu.

Pliusai:
- Siurbia gerai, surenka kruva dulkiu/ir kt. praejus dienai po dregno valymo
rankomis
- Baze randa visada, buvo tik karta paklydes
- Darbo laikas pradzioje 2 val., dabar ~1.5 val., naudojame 1-2k. per
savaite
- Li baterijos
- Variklis be sepeteliu, tai reikia tiketis tarnaus ilgiau nei paprastas
- Siurbia pakankamai tyliai, buvau nustebes, maniau garsas bus kaip paprasto
siurblio
- Dregnas valymas tik nuo dulkiu, keleta kartu leidome, viskas tvarkoj
- Bute laminatas, kilimelis tik prie duru, uzlipa visur
- Tinka noname pigus Heppa filtrai

Minusai:
- Nera virtualios sienos, tai reikia uzdarineti kambarius arba pastatyti
kokia kliuti
- Jei kilimas "minkstas" - siurblys sustumia ir neuzlipa, taip buvo karta
kai ivaziavo i vonia
- Paciu kampu pilnai neissiurbia (del siubrlio formos)
- Programuojasi tik dienos, t.y. nera galimybes paleisti pvz. tik darbo
dienomis.
Sita reikala issprendziau pririses valdyma prie namu "a la smarthome", tai
dabar
telefonu nustatau bet kokias dienas, kiek laiko siurbs ir pan.

All-in-all:
- Reikalas tikrai pasiteisino, neziurint I tai, jog zmona buvo labai
pesimiste, dabar gi
neatsidziaugia :) Svarbiausia taupomas laikas, isejai is namu paleidai,
grizai - namai svarus.
Nematu reikalo investuoti i rumba/philips ar pan. be navigacijos, jeigu toks
pvz. Ilife siurbia ne ka prasciau,
pilnas internetas testu.
Siurbliai su navi - kita kategorija, jei ieskociausi tokio varianto su
navigacija, dabar ziureciau i Xiaomi Mi Robot
arba Neato.

"news"  wrote in message news:o2r073$2mf$1@trimpas.omnitel.net...

Irgi galvoju pabandymui paiimti ilife tik galvoju ar a4 ar v7s. A4
  2x galingesnis.
V7s turi dregna sluoste bet galvoju ar ji duoda kokia tai nauda.
Nes atrodo daugiau vargo nei naudos del sitos sluostes.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/