Tema: Re: Dulkiu siurblys robotas?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-12-12 19:11:10
svariau netas zodis. matosi netgi ant baldu po savaites kiek dulkiu. pas
mane jis irgi dirba kai manes namie nera, po savaites praktiskai ant
sppinteliu ir etc dulkiu nera. buvo sugedes mano rumba cia metai kokie
atgal, porai savaiciu be jo, jau po poros dienu ant visu pavirsiu dx dulkiu.

"E.D"  wrote in message news:o2lort$rrl$1@trimpas.omnitel.net...

Del Philips nezinau, bet nuo pavasario eksploatuoju Neato Botvac D85.
Patenkintas.
Valo 6 kvadratu buta. Progarmuotas siurbti 5 kart per savaite, kai nieko
nera namie. Karta per savaite reikia iskratyti jo dukliu filtra.
Labai nustebau pamates, kiek dulkiu prirenka per viena karta.
Pakrovimo stotele randa. LAiduose isipainiojes nebuvo. Kartais uzstringa
po vienu foteliu, na bet tent toks fotelio aukstis, kad kaip tik jam
uzstrigti.
O siaip, zenkliai svariau namie su tuo robotu pasidare. Tai matosi pagal
vandens uztersima plaunant grindis.