Tema: Re: Skarda vs šiferis
Autorius: bzik
Data: 2018-03-26 12:46:26
geras skardos pardavėjas :) įdomu kokio lygio turi būti kruša, kad
pramuštų šiferį.
Visur kur kažką rekonstravau, dėjau šiferį. Taip, jei po medžiais, jis
vaizdą praras greičiau. Pigi skarda taip pat gali laikyt trumpai - ne
vieną namą mačiau su besilupančiais sluoksniais. Kolega keitė po kokių
8m., nes pietinė pusė nuėjo gabalais.
Rudas šiferis po 11m. pietų pusėj atrodo kiek pablukęs, šiaurinėj
apsinešęs dumbliais. Greičiausiai čiužinėjantys ledai vietomis pažeidę
dažų sluoksnį - matosi tik iš poros metrų. Tuo tarpu prieš 15m. dengtas
atrodo kur kas prasčiau, nes tuo metu dažė 1 sluoksniu ir tas sluoksnis
gerokai nusitrynęs. Reiktų perdažyt.