Tema: Re: Skarda vs šiferis
Autorius: mirkt
Data: 2018-03-26 15:58:48
2018.03.26 12:46, bzik rašė:
> geras skardos pardavėjas :) įdomu kokio lygio turi būti kruša, kad
> pramuštų šiferį.

Na, kaimas ~20km nuo Lazdijų, o ten kažkaip vis pasitaiko :)

2011:
https://www.youtube.com/watch?v=lMAPEPdQZHQ
https://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/svarbu/krusa-lazdijuose-is-dangaus-pabiro-beveik-vistos-kiausinio-dydzio-ledai-515-270924

2013:
https://moneytubes.info/video/47K1UfhnNzs/

Pardavėjas sakė, kad po kažkurios krušos per savaitę Lazdijokams pardavė
5 skardinius stogus, nes sudaužė šiferį (perklausiau, gal seną, bet
sakė, kad ne, naują..).. Nžn :) Skambinau į „Eternit“, sakė, negirdėjo,
kad kam kruša suskaldytų..

> Rudas šiferis po 11m. pietų pusėj atrodo kiek pablukęs, šiaurinėj
> apsinešęs dumbliais. Greičiausiai čiužinėjantys ledai vietomis pažeidę
> dažų sluoksnį - matosi tik iš poros metrų. Tuo tarpu prieš 15m. dengtas
> atrodo kur kas prasčiau, nes tuo metu dažė 1 sluoksniu ir tas sluoksnis
> gerokai nusitrynęs. Reiktų perdažyt.

Na, perdažymas tai neįkvepia :) Nemanau, kad kada dažyčiau.. Juolab, jei
koks pasamanojęs (pas man aplink yra medžių), tai būtų reikalų su
paruošimu, o ir klausimas kiek toks namudinis dažymas laikytų..

Ačiū visiems atsakiusiems