Tema: Re: Skarda vs šiferis
Autorius: ravikas
Data: 2018-03-26 21:26:38
On 2018-03-26 16:39, rr wrote:

> Dėk šiferį - nereiks sukt galvos dėl kondensato. O dėl
> atgyvena/neatgyvena tai dažnai matau keičiamus skardinius stogus, nes
> atsisluoksniavo ar dar kas, o va šiferis gyvena ir nerūdija :)

tai kad tos skardos labai įvairios yra 5 - 15+eur m^2 tai reikia manyti
kad skirtingai ir laikys. Tik tiek kad jeigu jau skarda pirkti po 15+
eur tai nžn už tiek jau beveik ir keraminės čerpės išeina. Man irgi
reikės keisti tai labiausiai linkstu prie čerpių, jeigu betonines pirkti
tai pigiau nei šiferis, kažkiek daugiau medienos reikia stogui, bet
praktiškai neišsimeta dangos ir tikrai patikimiau.