Tema: Re: Skarda vs šiferis
Autorius: MaRiUs
Data: 2018-03-27 11:16:46
Turiu šiferini Eternito Gotika stoga 10 metų. Nei kas nubluko nei kas
suluzo....
Ant skardos pavaiksciojus pasekmes nekokios ir nelabai griztamos, ant
siferio nieko (montavau saules kolektorius, ir siaip laipiojau belekiek
kartu, be to triuksmingumas siferio +. Uzsieni kiek domejaus
(skandinavijoj) tai paprastos skardos nelabai deda, o kazkokia super
duper dengta bitumu, kuri tikrai 100+ metu laiko....
Nu siferio nededa aisku turbut....

--
MaRiUs

Kaunas