Tema: Re: karkasinis vs mūrinis
Autorius: spakainas
Data: 2018-08-05 16:30:11
Nepatinka man tie izodom - gauni visus minusus ir nei vieno pliuso.
Garso izoliacijos neprūdai - polistirolas visur (ypač per sujungimus).
Viduj taip pat 5cm polistirolo, taip išeina kad nebeturi termomasės,
nors betono privaryta dxja. Na ir šiaip prasmė tokia labai jau
abejotina, nes nei pigiau nei geriau, dėl greičio irgi labai abejoju -
vienu kartu per visą aukštį nesupilsi, reiks palaukt kol pastings. Na
žodžiu, nekažką. Standartiniai tvirti blokeliai ir garsą gerai
izoliuoja, ir termomasės daug ir pasikabint ant sienos ką nors jokių
problemų ir t.t. Dviratis išrastas jau senai.