Suslikai - tai tokie maži , lengvi žvėreliai :) Na kūdi žodžiu keleiviai, priešingybės 'kabanams' :) Aš vis tik bandyčiau 4 cilindrų įvaldyti . Tokie yra Mercury 40-50-60 1L kubatūros (būna ir 3 cilindrų 40, 747 kubikų) . Surenkami jie kinijoje, bet bijoti nereik. Su tokiu turėtum minimaliai vibracijų ir labai komfortišką kreiserinį greitį dėl greito reduktoriaus, bet kadangi jau būtų šioks toks galios rezervas - tai bijoti nereik. "fenix" wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net... 2019.03.22 10:42, dzonis rašė: > Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus > greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar max 2 suslikais kas tie suslikai? ir kokia greicio predikcija? zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku, idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima mechaniskai... svajoju tsakant. .. Koks > biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ? biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai. apie registravimus nekalbam. atskira tryda. > "fenix" wrote in message news:q7266v$jr6$1@trimpas.omnitel.net... > > 2019.03.22 08:41, dzonis rašė: >> Nu tai papasakok apie ta projektą jei nori patarimo, nes vien arkliai >> nieko nesako. Šiaip svorio skirtumas tarp 30-50 AG maks bus 30kg. > > jokio skirtumo paties variklio svoris > >> Bet svarbu koks korpuso tipas, ko iš jo tikiesi ? max greičio, max >> svorio pakėlimo į glisą ir pan, kiek svers, nes tada pagal kubatūras ir >> net reduktoriaus perdavimą galima parinkinėti. > > projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL, > anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar > projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su > viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i > glisa ir adekvataus greicio. > > jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30. > > kokios prognozes butu greiciu? > > >> "fenix" wrote in message news:q70p0k$6f4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2019.03.21 08:31, dzonis rašė: >>> Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias : >>> >>> 1. 100 AG >>> 2 130 AG >>> 3 150 AG >> >> "projektas" dar eigoje, _galbut_ uzteks 30Ag, _tikrai_ uzteks 50. >> galutinis svoris _dar_ neaiskus. >> >>> Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios valčių garaže >>> ,Tranzoo ar konsultanto parduotuvėje ir nesivargink. >> >> apie vilniu tokiu lygiai 2, vienas is ju... nu kazkaip idomiai kalba. be >> to, jie ka turi ta ir giria, logiska. tikiu, kad Klaipedoj butu daugiau >> kas patartu. >> >>> "fenix" wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2019.03.20 17:28, dzonis rašė: >>>> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese ir kokių rezultatų >>>> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG. >>>> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir dar >>>> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik >>>> žinoti ko >>>> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus brandas, >>>> bet tinkamą modelį pasirinkti. >>> >>> nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje >>> kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim. >>> 30 >>> 40 >>> 50 >>> >>> kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires idomiau >>> >>> >>>> "fenix" wrote in message news:q6tkak$sk2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2019.03.20 14:49, dzonis rašė: >>>>> 30AG 4T Mercury (ir visi žemyn ) yra pagaminti Tohatsu ir skiriasi tik >>>>> lipdukais, gaubtais, rumpeliais, visa kita - tas pats. >>>>> Dėl galingesnių modelių nepasakysiu, bet Tohatsu yra normalus >>>>> brendas ir >>>>> tikrai bus japaškių surinktas. Didesnieji ar nebus Hondos , tik dabar >>>>> nežinau katrie kuriem gamina. >>>> >>>> vat irgi as panasiai girdejau, kad jie ten vieni kitiems gamina, t.y. >>>> tohatsu daugiau patys gamina kitiems, nei atvirksciai. >>>> >>>> pats ka rekomenduotum is 30, 40 ir 50? >>>> >>>>> "fenix" wrote in message news:q6t4kv$bat$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> 2019.03.20 11:44, dzonis rašė: >>>>>> Gamina ir 30AG su įpurškimu , kurie parduodami po Mercury brandu. Ir >>>>>> taip tai tikras japonas. >>>>>> Bet aš jaučiu čia ne savo diskusijoje dalyvauju kaip suprantu ir čia >>>>>> vyksta kažkos matavimasis trolinimo įgūdžiais ? >>>>> >>>>> ne, klausimas rimtas, o jis skambejo mazdaug taip: kokie 30-50Ag ob >>>>> varikliai verti deemsio, tranzoo paminejo eiles tvarka 1)mercury >>>>> 2)suzuki >>>>> tada sekantis klausimas, kas zinoma pas skandinavus apie tohatsu? man >>>>> aktualu, nes skirtumas tarp nauju "normalaus" brendo ob varikliu >>>>> sitoje >>>>> galioje siekia netoli 1kEUR. >>>>> >>>>>> "fenix" wrote in message news:q6t0t4$73n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> 2019.03.19 08:33, tranzoo rašė: >>>>>>> Paklusiau apie tohatsu. Is principo ner kazko labai blogai. pigus >>>>>>> kinietis su visom is to isplaukianciom pasekmem. - yra archaiskas, >>>>>>> detales keiciasi ir neprognazuojamas. labaisuiai paplites ten, kur >>>>>>> galima 'parirkluot'. dar yra toks Parsun is vietiniu senuku. Bentjau >>>>>>> atiduot i senukus bilekur gali. panasaus lygio yra hidea, sail.. >>>>>>> >>>>>>> viis balsuoja uz suzuki arba mercuri, nes jiems tik maintenencas ir >>>>>>> fiziniai sugadinimai. vienas kitas gedimas. >>>>>>> honda patikimi dar. jie populeresni norgej (nemaciau, man taip >>>>>>> sake). >>>>>> >>>>>> dekui. netiketa cia... kazkaip buvau isitikines kad tai "pigus >>>>>> japonas", >>>>>> nes butent tohatsu gamina maziukus (iki 20 ar kazkiek mazai Ag) >>>>>> Mercuriams. >>>>> >>> >