2019.03.22 11:34, dzonis rašė: > 600 tu su keleivias skaičiuoji ar be ? 700-750 riba su viskuo: valtis, variklis, keleiviai, kuras, slamstas. > "fenix" wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net... > > 2019.03.22 10:42, dzonis rašė: >> Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus >> greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar max 2 suslikais > > kas tie suslikai? > > ir kokia greicio predikcija? > > zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo > korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik > ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku, > idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima > mechaniskai... svajoju tsakant. > > . Koks >> biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ? > > biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek > pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi > daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai. > > apie registravimus nekalbam. atskira tryda. > >> "fenix" wrote in message news:q7266v$jr6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2019.03.22 08:41, dzonis rašė: >>> Nu tai papasakok apie ta projektą jei nori patarimo, nes vien arkliai >>> nieko nesako. Šiaip svorio skirtumas tarp 30-50 AG maks bus 30kg. >> >> jokio skirtumo paties variklio svoris >> >>> Bet svarbu koks korpuso tipas, ko iš jo tikiesi ? max greičio, max >>> svorio pakėlimo į glisą ir pan, kiek svers, nes tada pagal kubatūras ir >>> net reduktoriaus perdavimą galima parinkinėti. >> >> projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL, >> anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar >> projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su >> viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i >> glisa ir adekvataus greicio. >> >> jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30. >> >> kokios prognozes butu greiciu? >> >> >>> "fenix" wrote in message news:q70p0k$6f4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2019.03.21 08:31, dzonis rašė: >>>> Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias : >>>> >>>> 1. 100 AG >>>> 2 130 AG >>>> 3 150 AG >>> >>> "projektas" dar eigoje, _galbut_ uzteks 30Ag, _tikrai_ uzteks 50. >>> galutinis svoris _dar_ neaiskus. >>> >>>> Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios valčių garaže >>>> ,Tranzoo ar konsultanto parduotuvėje ir nesivargink. >>> >>> apie vilniu tokiu lygiai 2, vienas is ju... nu kazkaip idomiai kalba. be >>> to, jie ka turi ta ir giria, logiska. tikiu, kad Klaipedoj butu daugiau >>> kas patartu. >>> >>>> "fenix" wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2019.03.20 17:28, dzonis rašė: >>>>> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese ir kokių rezultatų >>>>> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG. >>>>> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir dar >>>>> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik >>>>> žinoti ko >>>>> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus >>>>> brandas, >>>>> bet tinkamą modelį pasirinkti. >>>> >>>> nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje >>>> kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim. >>>> 30 >>>> 40 >>>> 50 >>>> >>>> kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires >>>> idomiau >>>> >>>> >>>>> "fenix" wrote in message news:q6tkak$sk2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> 2019.03.20 14:49, dzonis rašė: >>>>>> 30AG 4T Mercury (ir visi žemyn ) yra pagaminti Tohatsu ir skiriasi >>>>>> tik >>>>>> lipdukais, gaubtais, rumpeliais, visa kita - tas pats. >>>>>> Dėl galingesnių modelių nepasakysiu, bet Tohatsu yra normalus >>>>>> brendas ir >>>>>> tikrai bus japaškių surinktas. Didesnieji ar nebus Hondos , tik dabar >>>>>> nežinau katrie kuriem gamina. >>>>> >>>>> vat irgi as panasiai girdejau, kad jie ten vieni kitiems gamina, t.y. >>>>> tohatsu daugiau patys gamina kitiems, nei atvirksciai. >>>>> >>>>> pats ka rekomenduotum is 30, 40 ir 50? >>>>> >>>>>> "fenix" wrote in message news:q6t4kv$bat$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> 2019.03.20 11:44, dzonis rašė: >>>>>>> Gamina ir 30AG su įpurškimu , kurie parduodami po Mercury brandu. Ir >>>>>>> taip tai tikras japonas. >>>>>>> Bet aš jaučiu čia ne savo diskusijoje dalyvauju kaip suprantu ir čia >>>>>>> vyksta kažkos matavimasis trolinimo įgūdžiais ? >>>>>> >>>>>> ne, klausimas rimtas, o jis skambejo mazdaug taip: kokie 30-50Ag ob >>>>>> varikliai verti deemsio, tranzoo paminejo eiles tvarka 1)mercury >>>>>> 2)suzuki >>>>>> tada sekantis klausimas, kas zinoma pas skandinavus apie tohatsu? man >>>>>> aktualu, nes skirtumas tarp nauju "normalaus" brendo ob varikliu >>>>>> sitoje >>>>>> galioje siekia netoli 1kEUR. >>>>>> >>>>>>> "fenix" wrote in message news:q6t0t4$73n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> 2019.03.19 08:33, tranzoo rašė: >>>>>>>> Paklusiau apie tohatsu. Is principo ner kazko labai blogai. pigus >>>>>>>> kinietis su visom is to isplaukianciom pasekmem. - yra archaiskas, >>>>>>>> detales keiciasi ir neprognazuojamas. labaisuiai paplites ten, kur >>>>>>>> galima 'parirkluot'. dar yra toks Parsun is vietiniu senuku. >>>>>>>> Bentjau >>>>>>>> atiduot i senukus bilekur gali. panasaus lygio yra hidea, sail.. >>>>>>>> >>>>>>>> viis balsuoja uz suzuki arba mercuri, nes jiems tik maintenencas ir >>>>>>>> fiziniai sugadinimai. vienas kitas gedimas. >>>>>>>> honda patikimi dar. jie populeresni norgej (nemaciau, man taip >>>>>>>> sake). >>>>>>> >>>>>>> dekui. netiketa cia... kazkaip buvau isitikines kad tai "pigus >>>>>>> japonas", >>>>>>> nes butent tohatsu gamina maziukus (iki 20 ar kazkiek mazai Ag) >>>>>>> Mercuriams. >>>>>> >>>> >>