2019.03.22 12:05, dzonis rašė: > Tik 4T imi ir su įpurškimu būtinai. Šitie 30-60 kategorijoje. > Netaip škias supratau jei Max su suslikais ir kabanais 700kg :) - > tai nebūtina tokio didelio . Su 30AG manau ~50 km/h darysi , bet čia jau > pilna tapkė, komfortiškai ~40 bus. Jei tokio greičio užtenka. Dar > Suzuki DF40 - DF60 irgi gerai, jie 3 cilndrų. optimistines kosmines tavo prognozes. tai kuris is tu mercuriu vertas demesio? tas su EFI? > "fenix" wrote in message news:q72b82$pjn$1@trimpas.omnitel.net... > > 2019.03.22 11:18, dzonis rašė: >> Suslikai - tai tokie maži , lengvi žvėreliai :) Na kūdi žodžiu >> keleiviai, priešingybės 'kabanams' :) > > :) vienzho, max svoris su viskuo ant vandens 700, jiems ir skaiciuoju. > px kas viduj, 5 suslikai, ar 2 begemotai. > >> Aš vis tik bandyčiau 4 cilindrų įvaldyti . Tokie yra Mercury 40-50-60 1L >> kubatūros (būna ir 3 cilindrų 40, 747 kubikų) . Surenkami jie kinijoje, >> bet bijoti nereik. >> Su tokiu turėtum minimaliai vibracijų ir labai komfortišką kreiserinį >> greitį dėl greito reduktoriaus, bet kadangi jau būtų šioks toks galios >> rezervas - tai bijoti nereik. > > kuris is situ?: > > https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/fourstroke/30-60-hp/ > > - EFI ar tas kitas? > > https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/seapro/15-60-hp/ > > sitas nerasho ar 2T ar 4T > >> "fenix" wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2019.03.22 10:42, dzonis rašė: >>> Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus >>> greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar max 2 suslikais >> >> kas tie suslikai? >> >> ir kokia greicio predikcija? >> >> zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo >> korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik >> ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku, >> idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima >> mechaniskai... svajoju tsakant. >> >> . Koks >>> biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ? >> >> biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek >> pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi >> daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai. >> >> apie registravimus nekalbam. atskira tryda. >> >>> "fenix" wrote in message news:q7266v$jr6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2019.03.22 08:41, dzonis rašė: >>>> Nu tai papasakok apie ta projektą jei nori patarimo, nes vien arkliai >>>> nieko nesako. Šiaip svorio skirtumas tarp 30-50 AG maks bus 30kg. >>> >>> jokio skirtumo paties variklio svoris >>> >>>> Bet svarbu koks korpuso tipas, ko iš jo tikiesi ? max greičio, max >>>> svorio pakėlimo į glisą ir pan, kiek svers, nes tada pagal kubatūras ir >>>> net reduktoriaus perdavimą galima parinkinėti. >>> >>> projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL, >>> anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar >>> projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su >>> viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i >>> glisa ir adekvataus greicio. >>> >>> jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30. >>> >>> kokios prognozes butu greiciu? >>> >>> >>>> "fenix" wrote in message news:q70p0k$6f4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2019.03.21 08:31, dzonis rašė: >>>>> Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias : >>>>> >>>>> 1. 100 AG >>>>> 2 130 AG >>>>> 3 150 AG >>>> >>>> "projektas" dar eigoje, _galbut_ uzteks 30Ag, _tikrai_ uzteks 50. >>>> galutinis svoris _dar_ neaiskus. >>>> >>>>> Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios valčių garaže >>>>> ,Tranzoo ar konsultanto parduotuvėje ir nesivargink. >>>> >>>> apie vilniu tokiu lygiai 2, vienas is ju... nu kazkaip idomiai >>>> kalba. be >>>> to, jie ka turi ta ir giria, logiska. tikiu, kad Klaipedoj butu daugiau >>>> kas patartu. >>>> >>>>> "fenix" wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> 2019.03.20 17:28, dzonis rašė: >>>>>> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese ir kokių rezultatų >>>>>> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG. >>>>>> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir >>>>>> dar >>>>>> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik >>>>>> žinoti ko >>>>>> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus >>>>>> brandas, >>>>>> bet tinkamą modelį pasirinkti. >>>>> >>>>> nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje >>>>> kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim. >>>>> 30 >>>>> 40 >>>>> 50 >>>>> >>>>> kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires >>>>> idomiau >>>>> >>>>> >>>>>> "fenix" wrote in message news:q6tkak$sk2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> 2019.03.20 14:49, dzonis rašė: >>>>>>> 30AG 4T Mercury (ir visi žemyn ) yra pagaminti Tohatsu ir skiriasi >>>>>>> tik >>>>>>> lipdukais, gaubtais, rumpeliais, visa kita - tas pats. >>>>>>> Dėl galingesnių modelių nepasakysiu, bet Tohatsu yra normalus >>>>>>> brendas ir >>>>>>> tikrai bus japaškių surinktas. Didesnieji ar nebus Hondos , tik >>>>>>> dabar >>>>>>> nežinau katrie kuriem gamina. >>>>>> >>>>>> vat irgi as panasiai girdejau, kad jie ten vieni kitiems gamina, t.y. >>>>>> tohatsu daugiau patys gamina kitiems, nei atvirksciai. >>>>>> >>>>>> pats ka rekomenduotum is 30, 40 ir 50? >>>>>> >>>>>>> "fenix" wrote in message news:q6t4kv$bat$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> 2019.03.20 11:44, dzonis rašė: >>>>>>>> Gamina ir 30AG su įpurškimu , kurie parduodami po Mercury >>>>>>>> brandu. Ir >>>>>>>> taip tai tikras japonas. >>>>>>>> Bet aš jaučiu čia ne savo diskusijoje dalyvauju kaip suprantu ir >>>>>>>> čia >>>>>>>> vyksta kažkos matavimasis trolinimo įgūdžiais ? >>>>>>> >>>>>>> ne, klausimas rimtas, o jis skambejo mazdaug taip: kokie 30-50Ag ob >>>>>>> varikliai verti deemsio, tranzoo paminejo eiles tvarka 1)mercury >>>>>>> 2)suzuki >>>>>>> tada sekantis klausimas, kas zinoma pas skandinavus apie tohatsu? >>>>>>> man >>>>>>> aktualu, nes skirtumas tarp nauju "normalaus" brendo ob varikliu >>>>>>> sitoje >>>>>>> galioje siekia netoli 1kEUR. >>>>>>> >>>>>>>> "fenix" wrote in message news:q6t0t4$73n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> 2019.03.19 08:33, tranzoo rašė: >>>>>>>>> Paklusiau apie tohatsu. Is principo ner kazko labai blogai. pigus >>>>>>>>> kinietis su visom is to isplaukianciom pasekmem. - yra archaiskas, >>>>>>>>> detales keiciasi ir neprognazuojamas. labaisuiai paplites ten, kur >>>>>>>>> galima 'parirkluot'. dar yra toks Parsun is vietiniu senuku. >>>>>>>>> Bentjau >>>>>>>>> atiduot i senukus bilekur gali. panasaus lygio yra hidea, sail.. >>>>>>>>> >>>>>>>>> viis balsuoja uz suzuki arba mercuri, nes jiems tik >>>>>>>>> maintenencas ir >>>>>>>>> fiziniai sugadinimai. vienas kitas gedimas. >>>>>>>>> honda patikimi dar. jie populeresni norgej (nemaciau, man taip >>>>>>>>> sake). >>>>>>>> >>>>>>>> dekui. netiketa cia... kazkaip buvau isitikines kad tai "pigus >>>>>>>> japonas", >>>>>>>> nes butent tohatsu gamina maziukus (iki 20 ar kazkiek mazai Ag) >>>>>>>> Mercuriams. >>>>>>> >>>>> >>> >