Mes irgi keitemes tarifa. RST darbuotoja tel 1802 paaiskino ta pati - prasymas ir pazyma is VEI del varzu ar pan. Gerai, kad pasiskambinau i VEI, ten pasake, kad mano galingumui nereikia pazymos (jei virs 7 kW). Tada dar karta skambinu i 1802, pataikiau ant tos pacios mergeles :), as jos dar karta perklausiu ir konfrontuoju su informacija is VEI, ji sako, pas mus taip parasyta ir viskas, kreipkites i aptarnavimo skyriu, ten gal kitaip pasakys. Aisku, aptarnavimo skyriuje sedi nepalyginamai protingesnes moterys ir, aisku, nereikejo nieko, tik prasyma uzpildziau. Ir kaip istorijos tesinys, parodantis 1802 aptarnavimo bukuma: gan ilgai niekas neskambino del skaitliuku parodymo nuemimo vietoje, tai skambinu pats vel i 1802 ir tikrai aiskiai isdestau situacija, kad parases prasyma, kad niekas neskambina ir netavaziuoja, o jinai klausia, o tai pas jus galingumas iki 7 kW ar virs? As jai sako, kad nesvarbu, as jau sita praejau etapa, o ji vel is pradziu - 7 ar daugiau. Sakau, nu daugiau daugiau. "Tada Jums reikia parasyti prasyma ir pristatyti pazyma is VEI" - porina panele. Tada as jau neislaikiau ir aprekiau ja, tada jau susiprato, kad nebeiseina jai elgtis pagal is anksto aprasytus nurodymus ir klausimus, tai tada jau pajudejo kazkas. Taip kad gaunasi, 1802 - blogai, aptarnavimo skyrius - gerai. Vytenis oras rašė: > taip ir yra, tik man nesuprantama kokie durniai ten dirba. skambindami > aiskiai pasakem kad turim 10kW. Rasydamas el. laiska, nurodziau visus > sutarties numerius, abonento varda ir pavarde. o vistiek vienas ir tas pats > klaidingas atsakymas.