tos mergeles ten neturi jokio supratimo apie elektra, duok dieve jei po metu pradeda skirti kW nuo kV , humanitarines-vistos bibliotininkes.. "Vytenis" <ner@pasto.ner> wrote in message news:3c67d01073c00d15951e8a6159e8379c$1@www.newsgroups.lt... > Mes irgi keitemes tarifa. RST darbuotoja tel 1802 paaiskino ta pati - > prasymas ir pazyma is VEI del varzu ar pan. Gerai, kad pasiskambinau i > VEI, ten pasake, kad mano galingumui nereikia pazymos (jei virs 7 kW). > Tada dar karta skambinu i 1802, pataikiau ant tos pacios mergeles :), as > jos dar karta perklausiu ir konfrontuoju su informacija is VEI, ji sako, > pas mus taip parasyta ir viskas, kreipkites i aptarnavimo skyriu, ten gal > kitaip pasakys. Aisku, aptarnavimo skyriuje sedi nepalyginamai > protingesnes moterys ir, aisku, nereikejo nieko, tik prasyma uzpildziau. > Ir kaip istorijos tesinys, parodantis 1802 aptarnavimo bukuma: gan ilgai > niekas neskambino del skaitliuku parodymo nuemimo vietoje, tai skambinu > pats vel i 1802 ir tikrai aiskiai isdestau situacija, kad parases prasyma, > kad niekas neskambina ir netavaziuoja, o jinai klausia, o tai pas jus > galingumas iki 7 kW ar virs? As jai sako, kad nesvarbu, as jau sita > praejau etapa, o ji vel is pradziu - 7 ar daugiau. Sakau, nu daugiau > daugiau. "Tada Jums reikia parasyti prasyma ir pristatyti pazyma is VEI" - > porina panele. Tada as jau neislaikiau ir aprekiau ja, tada jau susiprato, > kad nebeiseina jai elgtis pagal is anksto aprasytus nurodymus ir > klausimus, tai tada jau pajudejo kazkas. > > Taip kad gaunasi, 1802 - blogai, aptarnavimo skyrius - gerai. > > > Vytenis > > oras rašė: > >> taip ir yra, tik man nesuprantama kokie durniai ten dirba. skambindami >> aiskiai pasakem kad turim 10kW. Rasydamas el. laiska, nurodziau visus >> sutarties numerius, abonento varda ir pavarde. o vistiek vienas ir tas >> pats klaidingas atsakymas. > > >