Keista girdeti, nes del RST buvau suzavetas kaip viskas sklandziai ivyko (gal pries truputi daugiau nei puse metu buvo). Tikejausi, kad bus ilgas ir nuobodus procesas, bet : paskambinau (kuriuo telefonu nepamenu, bet neabejoju, kad bendru informacijos), pasake ko reikia. Parasiau prasyma, issiunciau pastu, gal po kokiu triju dienu skambina ar galetumet uz valandos privaziuoti? Nu del tokio reikalo, tai be problemu. Klausiu ko taip greitai? Tipo, turejo toje puseje reikalu (Vilniaus raj.) ir tuo paciu paeme mano prasyma. Dabar nepamenu ar daviau kiek pinigais, bet jokiu pazymu nesiemiau, tik paklause ar kokia nors elektrine plyta turiu ir tiek. Uzuojautos, jei kam buvo ne taip sklandziai. "oras" <no@mail.com> wrote in message news:h9sdut$7j0$1@trimpas.omnitel.net... > manau tas pats. jei pakanka galingumo, nueik i aptarnavimo skyriu, tikrai > pasakys kad nereikia jokiu pazymu. arba pasiskambink kokiais nors vst > telefonais, tik ne trumpuoju numeriu. > > "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message > news:h9sdm4$73v$1@trimpas.omnitel.net... >> hmm, idomu o VST tas pats? >> Pries koki menesi buvau VST del tarifo paiskeitimo. Tai pasake ta pati, >> reikia pazymos is VEI. Pasiskambinau i VEI, tia aiskina, kad reikia varzu >> matavimo ir jiems 30 litu susimoketi. VST tinklapyje kaip ir tas pats >> parasyta. Tai ar cia tvarka skiriasi tarp vst ir rst, ar irgi musa >> dinderi ir pagal sena tvarka viska daro? >> >> T:) > >