kaip ten bebutu, tai yra totalus vartotoju klaidinimas. o dar idomiau kad lygiai toki pati atsakyma el. pastu gavau ir is: Meilė Gumbrevičienė AB Rytų skirstomųjų tinklų Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus Elektroninių laiškų ir pretenzijų nagrinėjimo grupės vadybininkė "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:h9scrv$5nf$1@trimpas.omnitel.net... > gali but, kad 1802 paslauga yra ne RST, o perkama is kokio nors call > centro. Tuomet jie moka atsakyt tiek ir taip, kiek tokia informacija > pateikta rastu. > > "Vytenis" <ner@pasto.ner> wrote in message > news:3c67d01073c00d15951e8a6159e8379c$1@www.newsgroups.lt... >> Mes irgi keitemes tarifa. RST darbuotoja tel 1802 paaiskino ta pati - >> prasymas ir pazyma is VEI del varzu ar pan. Gerai, kad pasiskambinau i >> VEI, ten pasake, kad mano galingumui nereikia pazymos (jei virs 7 kW). >> Tada dar karta skambinu i 1802, pataikiau ant tos pacios mergeles :), as >> jos dar karta perklausiu ir konfrontuoju su informacija is VEI, ji sako, >> pas mus taip parasyta ir viskas, kreipkites i aptarnavimo skyriu, ten gal >> kitaip pasakys. Aisku, aptarnavimo skyriuje sedi nepalyginamai >> protingesnes moterys ir, aisku, nereikejo nieko, tik prasyma uzpildziau. >> Ir kaip istorijos tesinys, parodantis 1802 aptarnavimo bukuma: gan ilgai >> niekas neskambino del skaitliuku parodymo nuemimo vietoje, tai skambinu >> pats vel i 1802 ir tikrai aiskiai isdestau situacija, kad parases >> prasyma, >> kad niekas neskambina ir netavaziuoja, o jinai klausia, o tai pas jus >> galingumas iki 7 kW ar virs? As jai sako, kad nesvarbu, as jau sita >> praejau etapa, o ji vel is pradziu - 7 ar daugiau. Sakau, nu daugiau >> daugiau. "Tada Jums reikia parasyti prasyma ir pristatyti pazyma is >> VEI" - >> porina panele. Tada as jau neislaikiau ir aprekiau ja, tada jau >> susiprato, >> kad nebeiseina jai elgtis pagal is anksto aprasytus nurodymus ir >> klausimus, tai tada jau pajudejo kazkas. >> >> Taip kad gaunasi, 1802 - blogai, aptarnavimo skyrius - gerai. >> >> >> Vytenis >> >> oras rašė: >> >>> taip ir yra, tik man nesuprantama kokie durniai ten dirba. skambindami >>> aiskiai pasakem kad turim 10kW. Rasydamas el. laiska, nurodziau visus >>> sutarties numerius, abonento varda ir pavarde. o vistiek vienas ir tas >>> pats >>> klaidingas atsakymas. >> >> >>