Dėkui ABLomai už palaikymą, aš irgi panašiai mastau, BET, disputą paypale iškėliau, claim nedėjau (ar nekėliau) nes kitaicai atsakė kad atsiųsk... TAČIAU jei nedėsi claim, disputas automatiškai užsidaro po 20 dienų nuo jo pradėjimo ir daugiau šiuo klausimu nebeatsidaro. O gal sakau dar kokios opcijos yra tokiems atvejams ? Nes irgi manau išsiųsiu, parašysiu per paypal visus tracking numberius ir dėsiu claim kad neuždarytų atvejo ? "ABLomas" parašė naujienų news:lgrqnj$uec$1@trimpas.omnitel.net... Jei išsiųsi ir pridėsi trackingą (prie dispute info) - viskas OK. Tau nebūtina uždarinėti dispute, pakol negavai $. Tik nebendrauk emailais, neuždarinėk ir pan. - t.y. visa komunikacija ir klausimai per PP. Jie vienašališkai uždaryt claim/dispute negalės, o tracking numeris jau nurodo, kad prietaisas gražinamas. Atgausi $ anksčiau, nei prietaisas pasieks kitaicus (praktiškai visais atvejais).