Taip, tokia rizika tikrai yra, uztai Banggood atveji ir paminejau, kad jie padare tai ka zadejo, ta pakartotina siunta gavau kaip iprasta. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:lgtskk$r7u$1@trimpas.omnitel.net... > Buvo ir man toks bajeris su neveikianciais sudniekiais. > Tipo issiunciam tau nauja, tu belaukdamas naujo visus terminus praleidi ir > vsio, o tie nauji taip ir neateina, todėl nebetikiu tokiais ju bajeriais. > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:lgsimn$e6a$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai DX jau seniai toks pusiau gyvas ir sprendziant is vis uztinkamu >> uzuominu enternetuose, vienas xujoviausiu siandien tokio tipo daiktu >> (papigiaisku suduku) e-shopu. >> As dar neturiu ypac dideles patirties su pirkimais pas kitaicus, bet >> ispudis irgi toks, kad daugiausiai saugikliu pirkejui (zinoma, terminus >> skundam paduot reikia sekt bet kokiu atveju paciam) yra pas eBay. >> Is eshopu problemele esu turejes tik su Banggood.com - atvaziavo suluzes >> pakrovejes (tradicine kitaicu siuntiniu beda - ipakavimas paminkstintam >> voke ir menesi keliones metu bele kaip maigomas turinys), nepraejus ir 2 >> dienom gavau maila, kad siunciamas toks pakrovejas pakartotinai, uztai >> jiems pliusas :-) >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> "saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >> news:lgsfl3$co8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Oi visokiu ten yra, man atsiunte ne ta ka pirkau, tai vietoj 10$ pasiule >>> grazinti 1.5$ ;-) >>> O su DX man ne kokia karma, tai nenoriu prasidet su jais. Ten shopas >>> kuris ir pats sprendzia bedas, ir aisku savo naudai, todel Jabejus siuo >>> atveju geriau. >>> Siauraakiai bijo Jabejaus kaip velnias kryziaus, tiksliau labiausiai >>> bijo negative feedback. Todel problemos su pardvejais sprendziasi >>> greiciau. >>> >>> "Vytook's" <DELETTE_vytautas59@inbox.lt> wrote in message >>> news:lgs1j8$4qf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Iš DX gavau nekokybišką dynamą-kroviklį (~5$), tai net neprašė gražint, >>>> užteko vien broko fotkės. >>>> Paklausė ar noriu kito ar atgal bapkes, jokių disputų >>>> >>>>> pirkėjas moka, ir kiek skaitinėjau publikacijų internete šiuo >>>>> klausimu, tai >>>>> tokių sugedimų atvejų pardavėjas siūlo ne visą tavo sumokėtą jam sumą >>>>> (be >>>>> siuntimo pirkėjui kaštų), na tada dar gali ginčytis žinoma.... >>>>> BET jei mastyt žmoniškai- pardavėjas irgi apturėjo nuostolį.... >>>>> Na bet nėra ant ko pykti- pirkdamas pigų noname daiktą be jokio >>>>> gamintojo >>>>> palaikymo ir garantijų, žaidi kinietišką ruletę :) >>>>> Nori išlošti būk pasiruošęs ir pralošti :) >>>> >>>>> O kas moka uz siuntima atgal? >>>>> >>> >>> >>> >>