Tema: Re: del prekes grazinimo kitaicui
Autorius: Saulius74901
Data: 2014-03-25 14:15:46
O kas moka uz siuntima atgal?

"bambukas" <a.zacharas_NUTRINTI_@prd.am.lt> wrote in message 
news:lgrrh2$v18$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėkui ABLomai už palaikymą, aš irgi panašiai mastau,
> BET, disputą paypale iškėliau, claim nedėjau (ar nekėliau) nes kitaicai 
> atsakė kad atsiųsk...
> TAČIAU jei nedėsi claim, disputas automatiškai užsidaro po 20 dienų nuo jo 
> pradėjimo ir daugiau šiuo klausimu nebeatsidaro.
> O gal sakau dar kokios opcijos yra tokiems atvejams ? Nes irgi manau 
> išsiųsiu, parašysiu per paypal visus tracking numberius ir dėsiu claim kad 
> neuždarytų atvejo ?
>
> "ABLomas"  parašė naujienų news:lgrqnj$uec$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jei išsiųsi ir pridėsi trackingą (prie dispute info) - viskas OK.
> Tau nebūtina uždarinėti dispute, pakol negavai $.
>
> Tik nebendrauk emailais, neuždarinėk ir pan. - t.y. visa komunikacija ir
> klausimai per PP. Jie vienašališkai uždaryt claim/dispute negalės, o
> tracking numeris jau nurodo, kad prietaisas gražinamas. Atgausi $
> anksčiau, nei prietaisas pasieks kitaicus (praktiškai visais atvejais).