O kas moka uz siuntima atgal? "bambukas" <a.zacharas_NUTRINTI_@prd.am.lt> wrote in message news:lgrrh2$v18$1@trimpas.omnitel.net... > Dėkui ABLomai už palaikymą, aš irgi panašiai mastau, > BET, disputą paypale iškėliau, claim nedėjau (ar nekėliau) nes kitaicai > atsakė kad atsiųsk... > TAČIAU jei nedėsi claim, disputas automatiškai užsidaro po 20 dienų nuo jo > pradėjimo ir daugiau šiuo klausimu nebeatsidaro. > O gal sakau dar kokios opcijos yra tokiems atvejams ? Nes irgi manau > išsiųsiu, parašysiu per paypal visus tracking numberius ir dėsiu claim kad > neuždarytų atvejo ? > > "ABLomas" parašė naujienų news:lgrqnj$uec$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei išsiųsi ir pridėsi trackingą (prie dispute info) - viskas OK. > Tau nebūtina uždarinėti dispute, pakol negavai $. > > Tik nebendrauk emailais, neuždarinėk ir pan. - t.y. visa komunikacija ir > klausimai per PP. Jie vienašališkai uždaryt claim/dispute negalės, o > tracking numeris jau nurodo, kad prietaisas gražinamas. Atgausi $ > anksčiau, nei prietaisas pasieks kitaicus (praktiškai visais atvejais).