On 2014.04.30 17:46, xRokas wrote: > mano pasiulymas jei neketini uzsiimti super dviraciu sportu pirkti su > vidinemis pavaromis. > > pavazinejes su vidinemis labai labai nenoriu isoriniu: > > vidiniu pliusas didziausias tas jog pavaras gali keisti kada nori per > sekunde. (nuo didziausios iki maziausios) net ir sustojus ar vaziuojant. ko > negali daryti su isorinemis. vidiniu pliusas tas, kad prieziuros zymiai maziau reikia ir galima padaryt svaresni dvirati, uzdengti grandine. ja maziau valyt ir tept reikia. grandine, zvaigzdes tarnauja zymiai ilgiau nei isoriniu. daugiau vidines pliusu neturi jokiu. minusu nemazai: diapazonas mazas, ir tas tikrai jauciasi, kuo labiau nesportininkas, tuo labiau. labai sportininkai net isoriniu diapazona mazinasi (zvaigzdziu kieki), bet del kitu priezasciu biski. kai sugenda, dazniausiai ten nebera ka taisyt. nauja stebule su pavarom pakainuoja daugiau nei visas dviratis. jei suges kazkur toliau nuo namu, nesutaisysi kaip isoriniu. ziema uzsala ir sunkiai junginejasi pavaros, arba isvis nustoja junginetis. nu bet cia daugumai neaktualu. mazesnis naudingumo koef. kad pajusti reik biski pavazinet su ivairiais dviraciais daugiau, bet tas jauciasi ir labai netgi. su isorinem minti yra juntamai lengviau. > > PVZ: vaziuoji savo dideliu greiciu su didziausia pavara. Kliutis. Staigiai > stabdai. Sustoji. Pradedant vaziuoti isorinese pavarose turesi pati nu tai nieks netrugdo ismokt vaziuot teisingai su isorinem, pavaras perjungt reikia stabdant pries kliuti/reljefo pasikeitima. ir nebeliks jokiu problemu. tikrai nera nieko sudetingo. turejau ir tokiu ir tokiu dviraciu. nepaisant zymiai sudetingesnes isoriniu pavaru prieziuros, su vidinemis daugiau nebenoriu dviracio.