del juntamumo lengviau minti tikrai kazkaip nepastebejau.. man tie traskejimai grandines poksejimai.. net pjaut pradejo... ziema vziavau su savo vidinemis pavaromis iki kokiu -5 niekas neuzsalo veike viska skaip turi but. turiu du dviracius. su vidinemis ir isorinemis... su isorinemis vaziuot man vargas lyginant su vidinemis. o del perdavimo skirtumo tai gal truputi tik didesnis diapozonas pavaru.. bet man visiskai tai nieko nekeicia.. -- Rokas Razanauskas 867122453 Kaunas "CodeC" <c@c.cc> wrote in message news:ljssa8$9nd$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.04.30 17:46, xRokas wrote: >> mano pasiulymas jei neketini uzsiimti super dviraciu sportu pirkti su >> vidinemis pavaromis. >> >> pavazinejes su vidinemis labai labai nenoriu isoriniu: >> >> vidiniu pliusas didziausias tas jog pavaras gali keisti kada nori per >> sekunde. (nuo didziausios iki maziausios) net ir sustojus ar vaziuojant. >> ko >> negali daryti su isorinemis. > > vidiniu pliusas tas, kad prieziuros zymiai maziau reikia ir galima padaryt > svaresni dvirati, uzdengti grandine. ja maziau valyt ir tept reikia. > grandine, zvaigzdes tarnauja zymiai ilgiau nei isoriniu. > daugiau vidines pliusu neturi jokiu. > minusu nemazai: > diapazonas mazas, ir tas tikrai jauciasi, kuo labiau nesportininkas, tuo > labiau. labai sportininkai net isoriniu diapazona mazinasi (zvaigzdziu > kieki), bet del kitu priezasciu biski. > kai sugenda, dazniausiai ten nebera ka taisyt. nauja stebule su pavarom > pakainuoja daugiau nei visas dviratis. jei suges kazkur toliau nuo namu, > nesutaisysi kaip isoriniu. > ziema uzsala ir sunkiai junginejasi pavaros, arba isvis nustoja > junginetis. nu bet cia daugumai neaktualu. > mazesnis naudingumo koef. kad pajusti reik biski pavazinet su ivairiais > dviraciais daugiau, bet tas jauciasi ir labai netgi. su isorinem minti yra > juntamai lengviau. > >> >> PVZ: vaziuoji savo dideliu greiciu su didziausia pavara. Kliutis. >> Staigiai >> stabdai. Sustoji. Pradedant vaziuoti isorinese pavarose turesi pati > > nu tai nieks netrugdo ismokt vaziuot teisingai su isorinem, pavaras > perjungt reikia stabdant pries kliuti/reljefo pasikeitima. ir nebeliks > jokiu problemu. tikrai nera nieko sudetingo. > > turejau ir tokiu ir tokiu dviraciu. nepaisant zymiai sudetingesnes > isoriniu pavaru prieziuros, su vidinemis daugiau nebenoriu dviracio. >