On 2014.05.01 10:31, xRokas wrote: > dar noriu pridurt del to ismokimo.. > > kokia 80-90% dviratininku vaziuojanciu masej ar kitokiuose renginiuose > dviraciams pasirodo nemoka vaziuot... tai del sito aisku gincytis nereikia. apskritai didele dalis 'shustru' dviraciu vadeliotoju vazineja su tapkem ir treninginem kelnem. o jei i tema, tai nebe reikalo isoriniu pavaru visi mechanizmai daromi tokie, kad butu kuo geriau pritaikyti daznam ir greitam pavaru perjungimui. realiai ta turi daryt pries ir po kiekvieno posukio, kalniuko, kliuties, bendrai tariant vaziavimo salygu pasikeitimo. tada atsiranda igudziai, isnaudoti tokius dalykus kaip rapid fire shifters, two way release ir pan. netgi perjungeju ir stabdziu rankeneliu pozicionavimas ant vairo daromas toks, kad lengvai galetum vienu metu smarkiai stabdyt ir perjunginet pavaras. o jei kalbet jau truputi apie sporta, tai aukstesnes klases isoriniu pavaru sistemos daromos tokios, kad nebutu to tavo mineto 'poksejimo'. tik kainos ju yra 'sportines', ir devisi jos labai greitai. prieziuros daug reikia. kitaip dingsta visas tikslumas ir nauda ju. XTR sistemas gali junginet po didziausia apkrova praktiskai nejausdamas jokio skirtumo, sistema taip pat stengiasi islaikyt grandine stabilia ties staigiais posukiais ir esant vertikaliam pagreiciui (suoliams). zemesnes klases sistemos tokiomis salygomis pasizymi grandines shokinejimu ir ne tokiu sklandizu pavaru perjungimu. bet paprastam vazinejimui pilnai uztenka bet kurios sistemos, tereikia moket ja naudotis. > > nes pries stabdydami pamirsta susizemint pavaras.. net jei ta kliutis buvo > is anksto nuspejama ir buvo aisku kad reikes sustot. > > >