Tema: Re: Ieðkau dviraèio miestui (Vilniuje)
Autorius: CodeC
Data: 2014-05-01 10:44:42
On 2014.05.01 10:31, xRokas wrote:
> dar noriu pridurt del to ismokimo..
>
> kokia 80-90% dviratininku vaziuojanciu masej ar kitokiuose renginiuose
> dviraciams pasirodo nemoka vaziuot...

tai del sito aisku gincytis nereikia.
apskritai didele dalis 'shustru' dviraciu vadeliotoju vazineja su tapkem 
ir treninginem kelnem.

o jei i tema, tai nebe reikalo isoriniu pavaru visi mechanizmai daromi 
tokie, kad butu kuo geriau pritaikyti daznam ir greitam pavaru 
perjungimui. realiai ta turi daryt pries ir po kiekvieno posukio, 
kalniuko, kliuties, bendrai tariant vaziavimo salygu pasikeitimo.
tada atsiranda igudziai, isnaudoti tokius dalykus kaip rapid fire 
shifters, two way release ir pan. netgi perjungeju ir stabdziu 
rankeneliu pozicionavimas ant vairo daromas toks, kad lengvai galetum 
vienu metu smarkiai stabdyt ir perjunginet pavaras.
o jei kalbet jau truputi apie sporta, tai aukstesnes klases isoriniu 
pavaru sistemos daromos tokios, kad nebutu to tavo mineto 'poksejimo'.
tik kainos ju yra 'sportines', ir devisi jos labai greitai. prieziuros 
daug reikia. kitaip dingsta visas tikslumas ir nauda ju. XTR sistemas 
gali junginet po didziausia apkrova praktiskai nejausdamas jokio 
skirtumo, sistema taip pat stengiasi islaikyt grandine stabilia ties 
staigiais posukiais ir esant vertikaliam pagreiciui (suoliams). zemesnes 
klases sistemos tokiomis salygomis pasizymi grandines shokinejimu ir ne 
tokiu sklandizu pavaru perjungimu.
bet paprastam vazinejimui pilnai uztenka bet kurios sistemos, tereikia 
moket ja naudotis.

>
> nes pries stabdydami pamirsta susizemint pavaras.. net jei ta kliutis  buvo
> is anksto nuspejama ir buvo aisku kad reikes sustot.
>
>
>