On 2014.05.01 10:26, xRokas wrote: > del juntamumo lengviau minti tikrai kazkaip nepastebejau.. man tie > traskejimai grandines poksejimai.. net pjaut pradejo... pagal tai ka rasai, tai lygini neadekvacius dviracius. arba koki fufeli, arba sudeveta. vidines kokios pavaros? nexus 7/8 ar alfine? nexus turejau, naudojau, ardziau, remontavau abu variantus. daugiau nenoriu. is esmes tai pavaros, skirtos vazinet labai ramiai. vos biski smarkiau pavartojus jas, greitai pradeda skleisti garsus, atsiranda visokie klaksejimai periodiski, netgi pavaru shokinejimai. alfine yra zymiai geriau. bet ir brangiau. > > ziema vziavau su savo vidinemis pavaromis iki kokiu -5 niekas neuzsalo > veike viska skaip turi but. > > > turiu du dviracius. su vidinemis ir isorinemis... > su isorinemis vaziuot man vargas lyginant su vidinemis. arba ten trandalietas visiskai, arba elementariai tau truksta pasidomejimo ir minimalaus pasimokymo taisyklingai vaziuot su tom isorinem. nu bet gal ir poreikio neturi. jei vidines tenkina tai ir naudok :) > > o del perdavimo skirtumo tai gal truputi tik didesnis diapozonas pavaru.. > bet man visiskai tai nieko nekeicia.. daznai netgi dvigubai ar dar daugiau. o siaip, tai subjektyviai nera ka lygint. su vidinemis pavaromis dviratis yra toks 'vos vos' geriau uz visiskai be pavaru. jis vistiek yra arba labiau greitas arba labiau letas, priklausomai kokios zvaigzdes prieki ir gale sudetos. skirtumas tarp pacios greiciausios ir leciausios pavaros yra palyginus menkas. su isorinemis turi labai platu diapazona. kuris yra butinas vazinejant aktyviai ir dinamiskai. jeigu tik riedet tiesiu lygiu keliu, tai gal ir isvis be pavaru varianta verta pasvarstyt - jis irgi turi nemazai pliusu savotisku :) > > >