o kaži kaip toliau paypalas elgiasi kompensavęs pirkėjui. pardavėją palieka ramybėje IR NURAŠO Į NUOSTOLIUS ? ar MENTAI, Interpolas IR t.t. be tai nugvelbęs 2500 Euro privalai keisti Ebay, paypal, email, tel nr, gal net adresą ir tapatybę ? :D 2014-07-10 18:27, monaxas wrote: > Bus. Paypal yra buyers protect skydas. Ar antrą kartą bus - nežinau, bet ten sandėriai yra "apdrausti". > > Man irgi buvo atvejis su Amazon UK, pirkau planšetę, finale negavau. Parašiau į aptarnavimo skyrių mol duokit siuntos numerį, nes mano paštas mane nachuj siunčia be numerio. > Tai jie atsakė, kad išsiuntė netrekinamu paštu. > Kadangi tai turėjo būti kalėdinė dovana ir laikas spaudė, tai antras siuntimas tikrai būtų nespėjęs, nu ir grąžino pinigus. > > O mano planšetkė turbūt tiesiai iš Rodūnios plento į Gariūnus iškeliavo. > > "liteonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message news:lpm7cg$bof$1@trimpas.omnitel.net... >> manau priklausys dar nuo konkrečios situacijos - jei pirkėjas su keliais >> atsiliepimai už prekes, kurių vertė keletas $ o pardavėjas su 1000 teigiamu >> atsiliepimu, tai abejoju ar bus pirkėjo naudai... >> >> "cooleris" parašė naujienų news:lpm75c$bha$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O jei isemiai laptopa ir dejes tinkamo svorio plyteles fotkini ir sakai kad >> taip gavau >> Tai kaltas vistiek siuntejas? >>