o pagal uk istatymus jei diena dienon tryniai 14 dienu reiskia naujas "liteonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message news:lpntsp$rs7$1@trimpas.omnitel.net... > na jei negausi, tai taip, bet jei pradėsi sekti pasakas apie plytas, tai > visko gali būti.... > > aišku ten tie iš UK tai nėra tokie "nekalti ir pūkuoti" - būna daiktas > NEW, o ateina gerokai panaudotas... > > > "monaxas" parašė naujienų news:lpmbdl$e5a$1@trimpas.omnitel.net... > > Bus. Paypal yra buyers protect skydas. Ar antrą kartą bus - nežinau, bet > ten sandėriai yra "apdrausti". > > Man irgi buvo atvejis su Amazon UK, pirkau planšetę, finale negavau. > Parašiau į aptarnavimo skyrių mol duokit siuntos numerį, nes mano paštas > mane nachuj siunčia be numerio. > Tai jie atsakė, kad išsiuntė netrekinamu paštu. > Kadangi tai turėjo būti kalėdinė dovana ir laikas spaudė, tai antras > siuntimas tikrai būtų nespėjęs, nu ir grąžino pinigus. > > O mano planšetkė turbūt tiesiai iš Rodūnios plento į Gariūnus iškeliavo. > > "liteonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message > news:lpm7cg$bof$1@trimpas.omnitel.net... >> manau priklausys dar nuo konkrečios situacijos - jei pirkėjas su keliais >> atsiliepimai už prekes, kurių vertė keletas $ o pardavėjas su 1000 >> teigiamu >> atsiliepimu, tai abejoju ar bus pirkėjo naudai... >> >> "cooleris" parašė naujienų news:lpm75c$bha$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O jei isemiai laptopa ir dejes tinkamo svorio plyteles fotkini ir sakai >> kad >> taip gavau >> Tai kaltas vistiek siuntejas? >> >> >