Manau, kad įtraukia į "juoduosius" sąrašus visoje jiems prieinamoje sistemoje ir tiek. Čia kaip darudimas... Labai ten interpolai, chujolai ir FSB įtraukiama kai KASKO draustai mašinai kažkas langus išdaužo? "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message news:lpmdqn$eso$1@trimpas.omnitel.net... > o kaži kaip toliau paypalas elgiasi > kompensavęs pirkėjui. > > pardavėją palieka ramybėje IR NURAŠO Į NUOSTOLIUS ? > ar MENTAI, Interpolas IR t.t. > > be tai nugvelbęs 2500 Euro privalai keisti Ebay, paypal, email, > tel nr, gal net adresą ir tapatybę ? :D > > > > > > > 2014-07-10 18:27, monaxas wrote: >> Bus. Paypal yra buyers protect skydas. Ar antrą kartą bus - nežinau, bet ten sandėriai yra "apdrausti". >> >> Man irgi buvo atvejis su Amazon UK, pirkau planšetę, finale negavau. Parašiau į aptarnavimo skyrių mol duokit siuntos numerį, nes mano paštas mane nachuj siunčia be numerio. >> Tai jie atsakė, kad išsiuntė netrekinamu paštu. >> Kadangi tai turėjo būti kalėdinė dovana ir laikas spaudė, tai antras siuntimas tikrai būtų nespėjęs, nu ir grąžino pinigus. >> >> O mano planšetkė turbūt tiesiai iš Rodūnios plento į Gariūnus iškeliavo. >> >> "liteonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message news:lpm7cg$bof$1@trimpas.omnitel.net... >>> manau priklausys dar nuo konkrečios situacijos - jei pirkėjas su keliais >>> atsiliepimai už prekes, kurių vertė keletas $ o pardavėjas su 1000 teigiamu >>> atsiliepimu, tai abejoju ar bus pirkėjo naudai... >>> >>> "cooleris" parašė naujienų news:lpm75c$bha$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O jei isemiai laptopa ir dejes tinkamo svorio plyteles fotkini ir sakai kad >>> taip gavau >>> Tai kaltas vistiek siuntejas? >>>