o kaip elgtis kai gauta preke suniokota. t.y. net pakuote pazeista. toks vaizdas kad kazkas kulnu ciuzinejo ant to voko. nesijuokit, man sitoks neskladumas pirma karta gyvenime nutiko. Kurmis "pVytautas" <kazkas@kazkur.lt> wrote in message news:n1lkp3$otb$1@trimpas.omnitel.net... > PVM nebuvo. > Bruokota preke issiiunciau atgal pries tai suderines siutimo kaina. > Grazino babkes + siuntimo atgal mokesti. > > > "Vytook's" wrote in message news:n1km3h$g5d$1@trimpas.omnitel.net... > > Kol kas dar nėra reikalo, bet man įdomu kaip viskas vyxta ebejuje, > amazone ir ali > Pvz kinietis duoda 2 sav. prekės gražinimui arba keitimui jei nepatiko. > O PVM'ą ar pavyx susigrąžinti? Jaučiu ne, nes tada kox sukčius galėtų > apsimest, kad gražina prekę, o išsiusti tuščią dėžutę > Kitas reikalas garantinis remontas, įtariu kad visi siuntinėjimai ant > juzerio galvos, bet iš ko reikalauti, jei kas ne taip - iš gamintojo ar > pardavėjo? Kas pas amazoną yra pardavėjas?