Teko kartą grąžinti navigatorių į USA (Ebay), už kurį ir importo PVM buvo mokėtas. Siuntėjas papuolė labai geranoriškas ir kompensavo tiek PVM, tiek siuntimą. Bet čia aišku išimtis, o ne taisyklė. Paprastai jie nei siuntimo atgal, nei importo mokesčių kompensuoti neprivalo. Svarbu jog grąžinant siuntimas pilnai atsekamas būtų. Su Lietuvos Pašto registruota siunta yra buvę fokusų, kad sekimas veikia tik kol Lietuvoj. On 2015.11.07 13:08, Vytook's wrote: > Kol kas dar nėra reikalo, bet man įdomu kaip viskas vyxta ebejuje, > amazone ir ali > Pvz kinietis duoda 2 sav. prekės gražinimui arba keitimui jei nepatiko. > O PVM'ą ar pavyx susigrąžinti? Jaučiu ne, nes tada kox sukčius galėtų > apsimest, kad gražina prekę, o išsiusti tuščią dėžutę > Kitas reikalas garantinis remontas, įtariu kad visi siuntinėjimai ant > juzerio galvos, bet iš ko reikalauti, jei kas ne taip - iš gamintojo ar > pardavėjo? Kas pas amazoną yra pardavėjas?