Tema: Re: Ar teko kam nors susidurti su prekės gražinimu į užsienį?
Autorius: kaiser
Data: 2015-11-10 10:10:36
Teko kartą grąžinti navigatorių į USA (Ebay), už kurį ir importo PVM
buvo mokėtas. Siuntėjas papuolė labai geranoriškas ir kompensavo tiek
PVM, tiek siuntimą. Bet čia aišku išimtis, o ne taisyklė. Paprastai jie
nei siuntimo atgal, nei importo mokesčių kompensuoti neprivalo. Svarbu
jog grąžinant siuntimas pilnai atsekamas būtų. Su Lietuvos Pašto
registruota siunta yra buvę fokusų, kad sekimas veikia tik kol Lietuvoj.