Jei pardavejas apdraude siuntini paste, gali buti ir kitaip, bet tada jis reikalaus aukstos kokybes pristatytos siuntos nuotrauku naturaliai ir ispakuotu, kad galetu pateikti draudimui. "pVytautas" <kazkas@kazkur.lt> wrote in news:n1mu8k$1cn$1@trimpas.omnitel.net: > Tik speju kad cia nieko nebepadarysi. > Gali bandyti kalbint pardaveja kad blogai supakavo. > Arba pastui skunda. > Bet abejais variantais manau nieko nepesi. > > > > "Kurmis" wrote in message news:n1lnh0$png$1@trimpas.omnitel.net... > > o kaip elgtis kai gauta preke suniokota. t.y. net pakuote pazeista. toks > vaizdas kad kazkas kulnu ciuzinejo ant to voko. > nesijuokit, man sitoks neskladumas pirma karta gyvenime nutiko. > Kurmis > > "pVytautas" <kazkas@kazkur.lt> wrote in message > news:n1lkp3$otb$1@trimpas.omnitel.net... >> PVM nebuvo. >> Bruokota preke issiiunciau atgal pries tai suderines siutimo kaina. >> Grazino babkes + siuntimo atgal mokesti. >> >> >> "Vytook's" wrote in message news:n1km3h$g5d$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kol kas dar n?ra reikalo, bet man ?domu kaip viskas vyxta ebejuje, >> amazone ir ali >> Pvz kinietis duoda 2 sav. prek?s gra?inimui arba keitimui jei nepatiko. >> O PVM'? ar pavyx susigr??inti? Jau?iu ne, nes tada kox suk?ius gal?t? >> apsimest, kad gra?ina prek?, o i?siusti tu??i? d??ut? >> Kitas reikalas garantinis remontas, ?tariu kad visi siuntin?jimai ant >> juzerio galvos, bet i? ko reikalauti, jei kas ne taip - i? gamintojo ar >> pardav?jo? Kas pas amazon? yra pardav?jas? > >