Tema: Re: Ar teko kam nors susidurti su prekės gražinimu į užsienį?
Autorius: pVytautas
Data: 2015-11-08 09:40:04
Tik speju kad cia nieko nebepadarysi.
Gali bandyti kalbint pardaveja kad blogai supakavo.
Arba pastui skunda.
Bet abejais variantais manau nieko nepesi.

"Kurmis"  wrote in message news:n1lnh0$png$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip elgtis kai gauta preke suniokota. t.y. net pakuote pazeista. toks
vaizdas kad kazkas kulnu ciuzinejo ant to voko.
nesijuokit, man sitoks neskladumas pirma karta gyvenime nutiko.
Kurmis