ee, nepamirsk apie ka kalbam. preina pora metu, nauja lengva auto vaziuoja 2x greiciau nei sena, o senas autobusas - tokiu paciu greiciu. mechaniku lengvoms - kaip prisikta, autobusams - nixuja, + kainuoja jie dafiga, o ta pati darba jie dirba gerokai leciau. Ir jei paziureti ka naudoja pasaulis - visi kas uzsiima rimtais pervezimais (google, facebookai etc) - jie senai perejo nuo autobusu ant automobiliu (dazniausiai mazalitraziu ar isvis specelizuotu mopedu) ir net negalvoja grizt prie autobusu. "Nerijus" parašė naujienų news:n6df9r$6hl$1@trimpas.omnitel.net... On 1/4/2016 11:45 AM, Arj wrote: > bet jei kalbant apie poreikius, 40 zmoniu su 40 automobiliu tiketina kad > I klaipeda nuvaziuos greiciau nei su 1 autobusu. > Persikeliant I mainfraime pasauli, tai 1vnt 40 vietu autobusas kainuotu > kaip 200 automobiliu, kuro naudoja truputi maziau, remontas tik > originaliom detalem ir tik sertifikuotu specialistu, uz l. brangiai, ir > aptarnavimai imanomi tik pas oficialu dileri jo ikainais visa autobuso > eksplotavimo laika, iskaitant tai kad gali tekti isipareigoti prisideti > prie autobusu dilerio filialo islaikymo. > Tik reikia nepamirshti, kad "autobusa" mes jau turime, kitiems, svarbesniems darbams. Tai kodel juo nenuvezhus ir tu 40 zhmoniu i vilniu? Kam mums pirkti 20 lengvushkiu, samdyti joms vairuotojus, pirkti patalpas aptarnavimui, uzhsakineti atsargines dalis, samdyti mechanikus? Visi sie daiktai autobusu jau nupirkti. O kadangi autobusas(-ai) naudojamas kitiems darbams, tai kam tas papildomas vargas. Nes juk autobuso mechanikai ir taip sedi garazhiuke ir nosis krapshto 80% darbo laiko. Dar belieka mums prisamdyti tokiu pat lengvushkiu mechaniku, ir jiems moketi algas ush nieka. N. M.