bet virtualus krovinys != fizinis. protingai islygiagretinant pigus hw sukarpo mainframe'us be problemu. "Linas Petkevičius" wrote in message news:n6e21v$jom$1@trimpas.omnitel.net... Musu atveju paprasciau. Golfais galima vezioti keleivius iki 150 kg. Tuo tarpu musu vienas krovinys - 100 tonu, kurio dalinti negalima. Kad ir kaip brangu butu - reikia vezti vienu dideliu vilkiku. Galime tik mazinti kuro sanaudas. "Nerijus" wrote in message news:n6e02o$ijg$1@trimpas.omnitel.net... On 1/4/2016 12:31 PM, Arj wrote: > ee, nepamirsk apie ka kalbam. > preina pora metu, nauja lengva auto vaziuoja 2x greiciau nei sena, o > senas autobusas - tokiu paciu greiciu. > mechaniku lengvoms - kaip prisikta, autobusams - nixuja, + kainuoja jie > dafiga, o ta pati darba jie dirba gerokai leciau. > > Ir jei paziureti ka naudoja pasaulis - visi kas uzsiima rimtais > pervezimais (google, facebookai etc) - jie senai perejo nuo autobusu ant > automobiliu (dazniausiai mazalitraziu ar isvis specelizuotu mopedu) ir > net negalvoja grizt prie autobusu. Nesutinku. Guglas ir Feisbukas pradejo nuo studentu laboru, tobish tevo golfuko. Todel apie autobusus jie net nesapnavo (pradzioje). O dabar nors ir paziuri i autobusus ir traukinius ish shono, bet gi tu golfuku po kelis jau pripirkta milijonas, investuota i ju infrastruktura 100 melejonu. Nu nafig kazka keisti? Jei ir golfukai vezha? Tai yra situacija LYGIAI TOKA PATI, tik ish prieshingo galo. :-) N. M. Siaip tai visi laikosi vieno pagrindinio admino principo: "Nekishk nagu prie veikiancios sistemos".