Tema: Re: Senu programeriu
Autorius: Audrys
Data: 2016-01-04 19:05:35
bet virtualus krovinys != fizinis. protingai islygiagretinant pigus hw 
sukarpo mainframe'us be problemu.

"Linas Petkevičius"  wrote in message 
news:n6e21v$jom$1@trimpas.omnitel.net...

Musu atveju paprasciau. Golfais galima vezioti keleivius iki 150 kg. Tuo
tarpu musu vienas krovinys - 100 tonu, kurio dalinti negalima. Kad ir kaip
brangu butu - reikia vezti vienu dideliu vilkiku. Galime tik mazinti kuro
sanaudas.

"Nerijus"  wrote in message news:n6e02o$ijg$1@trimpas.omnitel.net...

On 1/4/2016 12:31 PM, Arj wrote:
> ee, nepamirsk apie ka kalbam.
> preina pora metu, nauja lengva auto vaziuoja 2x greiciau nei sena, o
> senas autobusas - tokiu paciu greiciu.
> mechaniku lengvoms - kaip prisikta, autobusams - nixuja, + kainuoja jie
> dafiga, o ta pati darba jie dirba gerokai leciau.
>
> Ir jei paziureti ka naudoja pasaulis - visi kas uzsiima rimtais
> pervezimais (google, facebookai etc) - jie senai perejo nuo autobusu ant
> automobiliu (dazniausiai mazalitraziu ar isvis specelizuotu mopedu) ir
> net negalvoja grizt prie autobusu.

Nesutinku.
Guglas ir Feisbukas pradejo nuo studentu laboru, tobish tevo golfuko.
Todel apie autobusus jie net nesapnavo (pradzioje). O dabar nors ir
paziuri i autobusus ir traukinius ish shono, bet gi tu golfuku po kelis
jau pripirkta milijonas, investuota i ju infrastruktura 100 melejonu. Nu
nafig kazka keisti? Jei ir golfukai vezha?

Tai yra situacija LYGIAI TOKA PATI, tik ish prieshingo galo. :-)

N. M.

Siaip tai visi laikosi vieno pagrindinio admino principo: "Nekishk nagu
prie veikiancios sistemos".