nu sita diskusija MaK prashovei kaip turi but, neturejo jin but viesha, savo ir imones reputacija supisai kaip turi but (del poziurio i algas, darbuotojus), jei ir sugalvosit nauja samdyt tai dauguma normalesniu "adminu" isgirde jusu salygas (ypac finansines) mintyse sakys "eikit naxui su tokiom salygom", toki poziuri negali bet kur ishsakinet visur kaip tu padarei nes gaunasi ishankstinis nuteikinejimas/demoralizavimas, o jei jusiskis skaito ticharia sita visa rasliava spek ka jis masto ? manau smulkus bugai liks pamirsti kol pirstu nepradesit baksnot, as pvz asmeniskai butent po sito threado vengciau tave kaip darbdavio ir pazistamiem jei vdrug sugalvotu pas tave isidarbint pasakyciau kad begtu kaip nuo nuo velnio nuo tokios imones ir darbdavio-smaugiko "MaK" <mak@trintitakas.lt> wrote in message news:hh8oog$3pg$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > priesh kryze nuemem aiti nashta nuo vietinio darbuotojo ir pasamdem viena > spezialista (anksiau dirbo pagal patenta, dabar kzkokia fiktyvia imone) > aptarnauti 20 pc uki ( visi dell, visi su vista, visi useriai dirba be > admino teisiu) ir viena file serveri (w2003). > darbai yra gan paprasti: programu atnaujinimas, periferijos instaliavimas, > smulkus nesutarimai su softu, backup`o stebejimas. > spezialistas vidutinio lygio - greitai barshkina ir daznai naudojasi > google (dazniausiai padeda), cmd line nemegsta/nemoka, *nix nenaudojes, hw > bedos sprendzia ish lempos (mb arba psu). > priesh metus nusprendem moket 100 lt/val pagal ishkvetima ir 150 lt per > savaite abonentini t.y. karta per savaite ateina ir klauso/sprendzia > useriu bedu. > aisku, visi aiti spezialistai vertina savo laika ir mano kad yra ypatingi, > bet...., ar neishlaidaujam ;) ? > kaip kryze paveike shiu paslaugu kainodara? > shiaip, gaunam daugybe pasiulymu ish kitu kompaniju del aptarnavimo, bet > pradejus kalbeti apie personalo kompetencija viskas baigiasi - " o ka jus > norit uz tokia kaina? " arba "pas mus visi darbuotojai yra aukshto lygio" > ... > > aciu uz mintys ir nuomones. > > > >