Tema: Re: Q. del PC aptarnavimo kainu imoneje
Autorius: MaK
Data: 2009-12-28 15:45:46
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hhab2c$g1j$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> problemu sprendimas nuotoliniu budu neimanomas.
>> per savaite kazkokios problemeles\pageidavimai useriams ishlenda, 
>> pastaroju metu buna kad buvimas imoneje uztrunka 10-15 min.
>
> O va cia jau suintrigavai - kokiu user'iu problemu neimanoma sprest 
> nuotoliniu budu?

sakykym, kad yra tam tikri korporatyviniai reikalavimai, politika ir kitos 
nesamones.
nuotolinis aptarnavimas neimanomas del "saugumo sumetimu". tsiog priimk kaip 
aksioma.

>>> Ir kaip suprantu - esama konfiguracija ne jo darbas?
>>
>> nesupratau klausymo. konfiguracija paprasciausia - vista+ofisas+keleta 
>> specifiniu produktu parinkimo programu t.y. userio darbo vieta ir su ja 
>> susijusios problemos.
>> internetas, vietinio tinklo, dns, sms serveriu prieziura  ne jo 
>> kompetencija
>>
>
> Nu yra kazkas ka isdidziai galima pavadint infrastruktura - apie tai ir 
> klausiu. Nu o bet taciau jei dar kazkas turi priziurinet tinkla ir 
> kazkokius serverius etc, tada.....hmmmm..... O active directory?

"infrastruktura" priziuri atskira kompanija, musu kompetencijaj paliktos tik 
useriu darbo vietos su atitinkama periferija.