"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hhab2c$g1j$1@trimpas.omnitel.net... >> >> problemu sprendimas nuotoliniu budu neimanomas. >> per savaite kazkokios problemeles\pageidavimai useriams ishlenda, >> pastaroju metu buna kad buvimas imoneje uztrunka 10-15 min. > > O va cia jau suintrigavai - kokiu user'iu problemu neimanoma sprest > nuotoliniu budu? sakykym, kad yra tam tikri korporatyviniai reikalavimai, politika ir kitos nesamones. nuotolinis aptarnavimas neimanomas del "saugumo sumetimu". tsiog priimk kaip aksioma. >>> Ir kaip suprantu - esama konfiguracija ne jo darbas? >> >> nesupratau klausymo. konfiguracija paprasciausia - vista+ofisas+keleta >> specifiniu produktu parinkimo programu t.y. userio darbo vieta ir su ja >> susijusios problemos. >> internetas, vietinio tinklo, dns, sms serveriu prieziura ne jo >> kompetencija >> > > Nu yra kazkas ka isdidziai galima pavadint infrastruktura - apie tai ir > klausiu. Nu o bet taciau jei dar kazkas turi priziurinet tinkla ir > kazkokius serverius etc, tada.....hmmmm..... O active directory? "infrastruktura" priziuri atskira kompanija, musu kompetencijaj paliktos tik useriu darbo vietos su atitinkama periferija.