nera taip tragiskai. yra tvarka :). niekas nekves zmogaus del vieno slaptazodzio ivedimo t.y. imoneje yra bent vienas zmogus galintis ishspresti si reikala. komputerastas kveciamas tik tada, kai problemos sprendimas uzima ne maziau pusvalandzio. uz tai atsako atitinkamas zmogus, turintis aiti zyniu. bet kas negali ishkvesti komputerasta. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:hhag41$nqi$1@trimpas.omnitel.net... > On 2009.12.28 15:45, MaK wrote: >> sakykym, kad yra tam tikri korporatyviniai reikalavimai, politika ir >> kitos nesamones. >> nuotolinis aptarnavimas *neimanomas* del "saugumo sumetimu". tsiog priimk >> kaip aksioma. > > Tada mokate normaliai. Kai dėl kiekvieno pirstelėjimo reikia viską metus > važioti pas klientą, tai jau hemorojus.